حالت تاریک
فرماندار کرمانشاه:

زمان برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس مشخص نیست

زمان برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس مشخص نیست

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: تاکنون، زمان مشخصی برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، از طرف وزارت کشور که باید با هماهنگی شورای نگهبان باشد برای ما مشخص نشده است و منتظر اعلام رسمی از طرف وزارت کشور هستیم.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از حضور حماسی مردم کرمانشاه پای صندوق‌های رأی تشکر ویژه دارم، چرا که بار دیگر ثابت کردند که دشمن کور خوانده و مردم کماکان پای نظام و انقلاب هستند. 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به عملکرد نامزدهای انتخاباتی، عنوان کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، از آبرو، مال و حسن شهرتشان مایه گذاشتند که بتوانند سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سرانجام برسانند. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تعیین تکلیف دو کرسی دیگر مجلس شورای اسلامی، انتخابات شهرستان کرمانشاه به مرحله دوم کشیده شده است. 

آمویی در رابطه با زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات، بیان کرد: برگزاری مرحله دوم انتخابات باید با هماهنگی شورای نگهبان باشد که تا امروز زمان مشخصی از طرف وزارت کشور مشخص نشده است و منتظر اعلام رسمی از طرف وزارت کشور هستیم. 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل کرمانشاه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات، اذعان کرد: در حوزه فرمانداری به‌عنوان مسئول اجرایی انتخابات، اقدامات لازم صورت گرفته است. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از