حالت تاریک
فرماندار کرمانشاه:

حضور در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

حضور در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام مردم این سرزمین خواهان اقتدار کشور هستند، گفت: یکی از رویدادهای بسیار مهمی که در پیش داریم برگزار انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفندماه است.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ اظهار داشت: دهه مبارک فجر را خدمت تمامی خانواده‌های معظم شهدا تبریک عرض می‌کنیم و باید بدانیم هرآنچه امروز داریم از ایثار و فداکاری شهدا است.

فرماندار کرمانشاه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توانست استقلال و آزادی را به کشورمان بازگرداند زیرا پیش از آن مستشاران خارجی در ایران حضور داشتند که تعداد آن‌ها ۵۳ هزار نفر تخمین زده شده و اگر تجهیزاتی نیز در کشور وجود داشت تماما وارداتی بود و تنها نیروهای مسلح ما استفاده کننده بودند و حتی اجازه تعمیرات را نیز به ما نمی‌دادند.

آمویی تصریح کرد: اما اکنون با حضور جوانان نخبه و دانشمند این سرزمین و ایجاد روحیه خودباوری و خودکفایی توانسته‌ایم تجهیزات نظامی و دفاعی خود را تولید کنیم و یکی از کشورهای برتر در حوزه صنایع نظامی باشیم.

وی ادامه داد: تمام تجهیزات نیروهای دریایی، هوایی و زمینی و موشکی توسط جوانان همین سرزمین ساخته می‌شود و در روزهای گذشته نیز شاهد پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ بودیم که همزمان سه ماهواره را در مدار زمین مستقر کرد و تمام این دستاوردها برگ زرینی در تاریخ این سرزمین است و توانسته‌ایم به جمع کشورهای برتر در حوزه فضایی راه پیدا کنیم.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: در اوایل انقلاب شاید دستاوردهای امروز موشکی و فضایی قابل انتظار نبود اما رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم توانست کشور را به سمت و سوی توسعه و پیشرفت سوق دهد و امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی باشیم.

آمویی خاطرنشان کرد: ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی امسال توانست با بهره‌گیری از نیروهای بومی و توانمند خود سفر دریایی به دور کره زمین را داشته باشد که در نوع خود بی‌نظیر است و موجب بهت و حیرت سایر کشورهای جهان شد.

وی با اشاره به اینکه تمام مردم این سرزمین خواهان اقتدار کشور هستند، گفت: یکی از رویدادهای بسیار مهمی که در پیش داریم برگزار انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفندماه است که رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید دارند.

فرماندار کرمانشاه افزود: شاید مشکلات اقتصادی و معیشتی سبب بروز سختی‌هایی برای مردم شده باشد اما تمام آحاد مردم خواهان بهبود وضعیت فعلی هستند و راه‌حل حل مشکلات حضور در انتخابات است و حضور پرشور فرضیه همگانی است.

آمویی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و قانونی برای هر شخص می‌دانند که می‌تواند در تصمیم‌گیری برای سرنوشت کشور تأثیرگذار باشد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از