حالت تاریک
جانشین فرمانده گردان‌های امنیتی استان کرمانشاه:

شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم است

شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم است

جانشین فرمانده گردان‌های امنیتی استان کرمانشاه با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب، گفت: شکست رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است و امکان ندارد بتوانند آن را جبران کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار مرتضی مرادی در دیدار با برخی از بسیجیان شهرستان پاوه در سخنانی با اشاره به آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی یک نوجوان با سن و سال کم، با شهامت در مقابل دشمن ایستاد و به درجه شهادت رسید و در دنیا پیچید که این نوعی از فرهنگ و ایثار بسیجی است.

 

جانشین فرمانده گردان‌های امنیتی استان کرمانشاه افزود: آن فرهنگی که در دوران دفاع مقدس برای ما به یادگار مانده، این نظام و انقلاب را بیمه کرده است.

 

سردار مرادی گفت: گروه‌های ضد انقلاب ۲۶مرداد با سوء استفاده از شرایط موجود انقلاب نوپای جمهوری اسلامی اطراف این شهر را محاصره و فکر می‌کردند که این شهر را تصرف خواهند کرد اما با حضور شهید چمران و شهدای بومی عزیز این شهرستان، حماسه شکست حصر پاوه رقم خورد که اگر نیروهای بومی حضور نداشتند این شهر به تصرف دشمن درآمده بود.

 

وی ادامه داد: ضد انقلاب بیشترین خیانت را در حق مردم کرد در منطقه کرده است و از همان تاریخ ۲۶مرداد ۵۸ تاکنون همچنان به مردم خیانت می‌کند.

 

سردار مرادی خاطرنشان کرد: منافقین کوردل با شعار خدمت به خلق، سال گذشته هم‌قسم شدند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کنند که به برکت خون پاک شهدا، تداببر رهبر انقلاب و حضور هوشمندانه مردم، توطئه پیچیده آنها با پشتیبانی ۳۶کشور برای حمایت مستقیم از اغتشاشگران، نقش بر آب شد.

 

وی افزود: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور دلسوزان نظام و بسیجیان، مردم ما با این توطئه‌ها همراه نشدند و امسال هم با وجود آنکه برنامه‌ریزی‌هایی برای ناامنی انجام داده بودند اما یک تو دهنی محکمی از مردم ما گرفتند.

 

سردار مرادی با اشاره به چرایی شکست دشمنان، گفت: خوشبختانه بصیرت مردم ما بالا رفته است و مردم ما متوجه توطئه‌های شوم ضد انقلاب هستند و هم اینکه اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی به برکت خون شهدا برقرار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال دشمنان شکستی خوردند که برای همیشه توان انجام این توطئه‌ها و اقدامات را نداشته باشند.

 

جانشین فرمانده گردان‌های امنیتی استان کرمانشاه اظهار کرد: مسئولان شبانه‌روز تلاش می‌کنند این مشکلات را در حوزه اقتصادی، معیشت و بیکاری برطرف کنند .

 

سردار مرادی با اشاره به مسئله فلسطین و حماس،گفت: فلسطینیان ۷۵سال است که مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و به لطف الهی و به برکت روحیه ایثار و فرهنگ جهاد و شهادت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و به برکت تدابیر ماندگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام دنیا متوجه شدند مردم فلسطین در باریکه غزه در محاصره صد در صد تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی، مقاومت کرده‌اند.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی تاب و توان مقابله با رزمندگان مقاومت فلسطینی را در نبرد زمینی ندارند و ناجوانمردانه زنان و کودکان را می‌کشد.

 

سردار مرادی گفت: در دو شب گذشته حملات زمینی سنگینی توسط حماس علیه رژیم صهیونیستی انجام شد و دنیا بعدا متوجه خواهد شد چه اتفاقی افتاده است.

 

وی با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب، گفت: این شکستی که خوردند غیر قابل ترمیم است و امکان ندارد بتوانند آن را جبران کنند.

 

سردار مرادی با بیان اینکه پایتخت اسرائیل با غزه ۷۵‌کیلومتر فاصله دارد، اذعان کرد: چطور خداوند این رژیم را کور کرد و با این همه تجهیزات پیشرفته، دو هزار نفر از مبارزان فلسطینی به آنها نفوذ کردند و آنها را گرفتند و تعداد زیادی از فرماندهان عالی رتبه را در چنگ خود آوردند.

 

جانشین فرمانده گردان‌های امنیتی استان کرمانشاه تصریح کرد: تا زمانی که مردم عزیز، بسیجیان و برادران گران‌قدر در میدان باشند، دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

 

وی افزود: امروز در جمع شما برادران و خواهران بسیجی، با خون شهدای عزیزمان و خون ۶۵۰شهید این شهرستان پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خونمان از راه و روش شهدای عزیزمان دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای ضد انقلاب امنیت مردم عزیز ما را بهم بزنند.

 

سردار مرادی گفت: این حضور، تجمع و تمرین رزمایش شما، برای دفاع از مردم است نه مقابله با مردم که اجازه ندهیم عده‌ای معاند امنیت ما را برهم بزنند.

لینک کوتاه خبر

برچسب ها

نظر / پاسخ از