حالت تاریک
یادداشت؛

جنایت رژیم صهیونیستی در سایه حمایت‌های آمریکا

جنایت رژیم صهیونیستی در سایه حمایت‌های آمریکا

جنایات رژیم صهیونیستی جز در سایه همراهی و همکاری‌های آمریکا و هم‌پیمانان وی امکان‌پذیر نیست که در این روز‌ها شاهد حمایت‌های همه‌جانبه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، زهرا خزایی* در یادداشتی نوشت: عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و شکست مفتضحانه این رژیم، بهانه‌ای شد تا جنایات این رژیم را علیه مردم و کودکان فلسطینی بررسی کرده و به فراخور آن درباره پشتیبانی‌های آمریکا چند خطی بیان کنیم زیرا غاصبانِ قدس گویی انتقام شکست‌های خود را تنها از مردم غیرنظامی و کودکان می‌گیرند.

 

حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تنها در این ایام نیست بلکه آنها از بدو اشغال فلسطین، جنایات خود را آغاز کردند و به نوعی هر سال و هر روز جهانیان شاهد یک بخش از نسل‌کشی آنها علیه فلسطینیان مظلوم بودند.

 

۸۰۰هزار آواره فلسطینی ماحصل تشکیل رژیم صهیونیستی است در روزی که به روز نکبت معروف است اشغالگران رژیم صهیونیستی مرتکب بیش از ۷۰جنایت وحشیانه در حق ملت فلسطین شدند و طی آن بیش از ۵۳۱شهر و روستا ویران شد و ۷۷۴روستای دیگر به تصرف اشغالگران درآمد و بیش از ۸۰۰هزار فلسطینی از سرزمین و خانه خود آواره شدند.

70 سال و ۱۰۰ هزار شهید

 

طی ۷۱ سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و از میان این شهدا ۱۰ هزار و۸۵۳ فلسطینی از آغاز انتفاضه مسجدالاقصی (۲۰۰۰) به بعد به شهادت رسیده‌اند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی، اقدام به مثله کردن بدن مطهر برخی اهالی کردند، حتی شکم زنان باردار را برای شرط‌‌‌بندی بر روی جنسیت جنین می‌دریدند، حدود ۲۵ نفر از مردان روستا را سوار اتوبوس کردند و مانند ارتش روم در گذشته در خیابان‌های بیت‌المقدس گرداندند و سپس آنها را با تیراندازی اعدام کردند، رژیم صهیونیستی همچنین پیکر شهداء را روی هم تلنبار کرده و آنها را به آتش کشیدند.

 

جنایت صبرا و شتیلا

 

رژیم صهیونیستی در سپتامپر ۱۹۸۲ جنایت دیگری را در کارنامه سیاه خود به ثبت رساند؛ اردوگاه‌های «صبرا و شتیلا» دو اردوگاه از مجموع ۱۲اردوگاه محل اسکان آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان بودند که این رژیم جعلی از شانزدهم تا هجدهم سپتامبر ۱۹۸۲ کشتاری در این اردوگاه‌ها به راه انداخت که تعداد قربانیان آن بیش از دو هزار نفر اعلام شد.

 

یکی از مظلومیت‌های تاریخ ملت فلسطین جنایت رژیم صهیونیستی علیه کودکان است؛ کودکانی که به دلیل تجاوز‌های صهیونیستی از دوران کودکی خود بهره‌ای نبردند و در طول حیات خود شاهد صحنه‌های دلخراش کشتار والدین یا اسارت آنها و نابودی خانه و مدارسشان بودند و در این بین کودکانی نیز هستند که زندان و شکنجه را در دوران کودکی تجربه کردند.

 

نکته جالب ماجرا این جا است که خود نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون هیچ واهمه‌ای از جنایت‌های سربازانش علیه مردم غزه توییت می‌زند و می‌گوید؛ « با قدرت ادامه دهید.»این‌ها فقط نمونه‌هایی از جنایات و توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم و کودکان فلسطینی بود و تاریخ گواهِ نسل کشی آنها علیه مردم فلسطین خواهد بود، از این رو گروه‌های مقاومت فلسطین با اتکا بر خداوند و ‌ایمان به حقانیت خود با کمک جبهه مقاومت در غرب آسیا خود را تجهیز کردند.تا آنجا که راهبرد دفاعی و نظامی فلسطینی‌ها از سنگ به موشک و پهپاد توسعه پیدا کرد و امروز به جای اتخاذ تاکتیک دفاعی تاکتیک تهاجمی را برگزیدند، به طوری که دشمن صهیونیستی را غافلگیر کردند، چرا که کاسه صبر فلسطینی‌ها سرازیر شده و آنها خواهان آزادی قدس شریف و تمامی سرزمینشان از لوث رژیم صهیونیستی هستند.

 

این جنایات جز در سایه همراهی و همکاری‌های آمریکا و هم‌پیمانان وی امکان‌پذیر نیست که در این روز‌ها شاهد حمایت‌های همه‌جانبه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

 

از صلاح‌های جنگی ممنوعه گرفته تا تانک و ماشین‌های جنگی رژیم صهیونیستی را تا دندان مسلح کرده و در میدان‌های بین‌المللی نیز حمایت‌های همه‌جانبه خود را آشکارا به رخ جهانیان می‌کشد.

 

* مدرس و فعال حوزه علوم قرآنی


لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از