اطلاعرسانی حوادث باید به صورت ویژه انجام شود
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به تشریح عملکرد مدیریت بحران در استان پرداخت و گفت: اطلاع رسانی حوادث و بحرانها باید به صورت ویژه انجام شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از خبرگزاری مهر، افشین یگانه با بیان اینکه مدیرکل بحران را در جایگاه سخنگوی حوزه بحران دانست و اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف این حوزه اطلاعرسانی دقیق و به موقع همراه با صحتسنجی از وقایع است که نقش مؤثری در انعکاس صحیح اخبار خواهد داشت.
وی افزود: در هر یک از استانهای کشور بنابر مصوبه قانون کشور تشکیل برنامههای هماهنگی ستاد بحران با مدیریت استاندار دنبال خواهد شد که بنابر اهمیت موضوع مدیرکل بحران استانداری به عنوان دومین مقام اطلاع رسان پس از استاندار مکلف به اجرای وظایف و اطلاعرسانی در حوزه بحران خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر اجرای فعالیتهای دستگاهها در حوزههای بحرانزا بر عهده مدیریت بحران استانداری است، تصریح کرد: در صورتی که دستگاههای اجرایی طبق وظایف تعیین شده خود ترک فعل داشته باشند از سوی مراجع قضائی برخورد و پیگیری خواهد شد.