حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه:

شهید چمران پیشران تاریخ بود

شهید چمران پیشران تاریخ بود

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید چمران استاد در تراز انقلاب اسلامی بود که در راه خدا هجرت و به شهادت رسید، گفت: شهید چمران پیشران تاریخ بود.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نامدار یوسفوند صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت بسیج اساتید که سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شعار امسال سالروز بسیج اساتید «استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمرانی علوی» است که در این راستا باید اراده بسیجی را تقویت کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این نشست‌ها و دورهمی‌ها در راه اعتلای دانش و پژوهش است که در این مسیر، بسیج اساتید رسالت بزرگی دارد.

وی گفت: شهید مصطفی چمران استاد در تراز انقلاب اسلامی بود که در راه خدا هجرت و به شهادت رسید.

یوسفوند خاطرنشان کرد: معیارهای مطرح‌شده یک انسان کامل در قرآن در وجود شهید چمران تجلی پیدا کرده بود و از حق مظلوم دفاع می‌کرد که اوج آن در دوران جنگ در پاوه نمایش پیدا کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بعضی شخصیت‌ها یک امت هستند، خاطرنشان کرد: شهید چمران تنها یک شخصیت پیشران در تاریخ بود.

مسئول بسیج اساتید سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: شهید چمران نماد تکامل‌یافته هوش معنوی و یک انسان خودساخته بود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج اساتید برای اجرای رسالتی که به عهده دارد، تصریح کرد: عدم ارتباط استاد با جامعه یک ضعف است که باید ارتباط اساتید با جامعه پررنگ‌تر شود.

یوسفوند خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که بسیج اساتید اجرا می‌کند طرح استاد-مسجد است که در این طرح هیأت‌های تخصصی مسئله‌محور در مساجد تشکیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان با تمام قوا درصدد هستند که فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنند و از این‌ رو مشارکت مردم کمتر شود که در این راستا اساتید باید نقش‌آفرینی کنند.

یوسفوند اذعان داشت: نخبگان و فرهیختگان جامعه باید در فضای حقیقی، مجازی، در بین دانشجویان و مردم به جهاد تبیین بپردازند و حقایق را برای آحاد جامعه روشن کنند.

وی گفت: رسانه‌ها القائات منفی به افکار عمومی جامعه وارد می‌کنند لذا وظیفه اساتید است که ندای حق را به گوش جهانیان برسانند.

یوسفوند در پایان سخنانش به جنایات رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: کلاس درس دانشگاه‌ها باید جای دفاع از ارزش‌های الهی باشد از این‌ رو اساتید تبیین کنند که جای شهید و جلاد عوض نشود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از