حالت تاریک
ضرورت مقابله با اختلافات قومی و مذهبی
فرمانده سپاه ناحیه سنقر مطرح کرد:

ضرورت مقابله با اختلافات قومی و مذهبی

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه وحدت اسلامی همیشه یکی از مهم‌ترین نیازها است، گفت: باید با اختلافات قومی و مذهبی مقابله کرد.

شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: این جشن‌ها و این اعیاد فقط برای جشن و یادبود نیست عید گرفتن برای درس گرفتن و الگو قرار دادن پیامبر اسلام (ص) است .

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در ادامه افزود: پیامبر اکرم (ص) اسوه حسنه است این را قرآن به صراحت بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه وحدت عقیده، وحدت کلمه است، خاطرنشان کرد: اسلام اساس وحدت است و وحدت اسلامی همیشه یکی از مهم‌ترین نیازها است و معیار وحدت و اتحاد مسلمانان وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) است.

 یاری وحدت را عامل مقابله با اختلافات قومی، مذهبی برشمرد و عنوان کرد: اگر به وحدت عمل می‌کردیم سرنوشت مسلمانان از این بهتر می‌شد باید با اختلافات قومی، مذهبی و طایفه‌ای مقابله کرد زیرا دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمان است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در ادامه بیان کرد: وحدت راهبردی، ما را به امت واحده مطلوب قرآن و اسلام تبدیل می‌کند و در این صورت امکانات و ظرفیت‌های جهان اسلام در برابر دشمنان اسلام فعال می‌شود.

وی گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای همبستگی، اتحاد و نزدیک شدن گروه‌های اسلامی با دیدگاه‌های متفاوت فکری است‌.

 یاری در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ وحدت، افزود: آن کسانی که امروز اختلاف ایجاد می‌کنند در خدمت دشمن هستند فرقی نمی‌کند در هر جایگاه، مقامی و کشوری باشند امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان واقعی کلمه معتقد به این است که نباید در بین کشورهای مسلمانان تفرقه به وجود بیاید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از