حالت تاریک
جمعه, 07 دی 1403
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن پایگاه اطلاع رسانی مرصاد هستید؟

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در رونق گردشگری کرمانشاه

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در رونق گردشگری کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: عملکرد مناسب دفاتر خدمات مسافرتی به گردشگران در توسعه و رونق گردشگری استان بسیار موثر است.

به‌گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری امروز سه‌شنبه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی پیشران صنعت گردشگری کرمانشاه هستند و خدمات‌دهی مناسب آن‌ها به گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: رعایت قوانین و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران اعتماد بخشی را در صنعت گردشگری استان افزایش می‌دهد که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مردم به مجوزی که از سوی میراث‌فرهنگی صادر می‌شود اعتماد می‌کنند و دفاتر خدمات مسافرتی باید این اعتماد را با ارائه خدمات مناسب تقویت کنند.

امیری با بیان اینکه امروز به دو مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد، افزود: خوشبختانه در این شکایات با صدور رأی مناسب رضایت شکات جلب شد، اما انتظار می‌رود با دقت عمل بیشتر این موارد به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: برای بهبود شرایط خدمات‌دهی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی را افزایش خواهیم داد.

وی افزود: بهبود کیفی خدمات به گردشگران رویکرد مورد تاکید ما است و برای بهتر شدن شرایط همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

امیری تصریح کرد: در حوزه صدور مجوزهای جدید فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی نیز دقت عمل و سخت‌گیری‌ها را برای اهلیت‌سنجی متقاضیان افزایش می‌دهیم.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از