حالت تاریک
لزوم الگوسازی از شهدای دفاع مقدس
امام جمعه سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

لزوم الگوسازی از شهدای دفاع مقدس

امام جمعه سرپل‌ذهاب با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهدا از لزوم الگوسازی از شهدای دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ساداتی صبح امروز شنبه در یادواره شهدای آبروی محله در دهستان پشت‌ تنگ ذهاب شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: ما در هفته وحدت و هفته دفاع مقدس قرار داریم که لازم است هفته وحدت و میلاد پربرکت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را تبریک عرض کنم.

وی افزود: شهدا بسیار بالاتر از آن هستند که ما بخواهیم در مورد آنها سخنی بگوییم شهدا طبق آیات الهی زنده هستند.

ساداتی تصریح کرد: ایمان، اخلاص، ایثار، مقاومت، شجاعت و جان‌فشانی شهدا اکنون بعد از هشت سال دفاع مقدس و سال‌ها پس از آن ایران عزیز را بیمه کرده و ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکسته است.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: شهدا عزیز هستند و باید خاطرات و وصیت‌نامه‌های آن‌ها خوانده شده و در جامعه منتشر شود و از این عزیزان الگوسازی به عمل آید.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ وحدت اسلامی به دیدار علمای اهل سنت با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند ما یک امت اسلامی هستیم و این مرزهای کشورها نباید بین ما جدایی اندازد.

ساداتی گفت: ما ۱۵ هزار شهید اهل سنت و تعداد بسیار زیادی شهدای شیعه و اهل حق داریم و این مصداق بارز و عینی وحدت اسلامی است.

وی تصریح کرد: دشمن امروز نمی‌خواهد که ما وحدت داشته باشیم و ما طبق گفته رهبر انقلاب باید در گام دوم انقلاب اسلامی گذشته خود را خوب بشناسیم و وظیفه خود را در حال حاضر دانسته و نسبت به آینده امیدوار باشیم.

امروز جهان اسلام بیش از پیش نیازمند اتحاد است

مجتبی کاکایی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هفته وحدت را که برگرفته از نفس مسیحایی و الهی حضرت امام راحل برای اتحاد ملت‌ها و حاکمین دول اسلامی بود  تبریک عرض می‌کنم.

 فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: اگر امروز ظلمی به مسلمانان در غزه، پاکستان و میانمار انجام می‌شود به‌ خاطر عدم وحدتی است که بین دولت‌های اسلامی است و امروز جهان اسلام بیش از هرزمان دیگری نیازمند اتحاد و انسجام هستند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، اذعان داشت: دفاع مقدس دوران پرافتخاری است که به یمن برکت خون پاک و مقدس شهدا، رشادت و دلاوری رزمندگان، صبر و استقامت جانبازان و آزادگان مسیر عزت و سربلندی و اقتدار را برای ایران باز کرد.

فرمانده سپاه شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: امروز به واسطه آن دوران طلایی در زمینه دفاعی به گونه‌ای مقتدر شده‌ایم که هیچ دشمنی یارای نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارد و ایران عزیز یک کشور مقتدر و مردم ایران یک ملت سربلند و سرافراز است.

کاکایی ادامه داد: ملت بزرگ ایران خالق دفاع مقدس بودند و نقش مهمی در دفاع از انقلاب و نظام و کشور داشتند و ما باید امروز هفته دفاع مقدس را به مردم تبریک بگوییم.

وی خاطرنشان کرد: مردمان اهل حق در کنار شیعه و سنی همواره یار و یاور انقلاب بودند و وجود پربرکت شهدای اهل حق، رزمندگان، جانبازان و آزادگان اهل حق مؤید این موضوع است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از