حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

معلمان تربیت نسل آینده کشور را برعهده دارند

معلمان تربیت نسل آینده کشور را برعهده دارند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به نقش بی‌بدیل معلمان در نیروسازی برای انقلاب اسلامی ایران گفت: معلمان تربیت نسل آینده کشور را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: معلمی شغل انبیاست و معلمان هدایت‌گری، تعلیم و تربیت فرزندان جامعه را برعهده دارند و پیامبر اکرم(ص) بزرگترین معلم تاریخ بشریت است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: با وجود قرارگیری در عصر ارتباطات و فضای مجازی اما معلمان نقش مهم و تأثیرگذاری در تربیت نسل نوجوان و جوان جامعه دارند و معلم در کنار خانواده مهم‌ترین نقش را در تعلیم و تربیت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا تصریح کرد: رسالت مهم امروز معلمان تربیت فرزندانی با اخلاق، با ادب و انقلابی و تحصیل‌کرده است تا بتوانیم در آینده کشوری پیشرفته و دارای علم و فناوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات مهمی که بر عهده معلمان است نیروسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است زیرا نسل آینده کلیدی‌ترین نقش را در پیشرفت و توسعه کشور دارند تا بتوانیم استقلال و آزادی کشورمان را حفظ کنیم و در جهان نقش مهم و تاثیرگذاری را داشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان کرد: از سوی دیگر حاکمیت وظیفه دارد در کنار توسعه نظام آموزشی کشور به موضوع کرامت و رفاه معیشتی جامعه بزرگ فرهنگیان و معلمان توجه داشته باشد تا با فراغ بال بهتری نسبت به تعلیم و تربیت فرزندان اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره بر موضوع آموزش و پرورش تاکید دارد و مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف نکاتی را در این حوزه مطرح می‌کنند و باید این موارد مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از