حالت تاریک
معراجی‌ها؛

سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید

سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید کرم طهماسبی در وصیت‌نامه خود نوشته است: «سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید؛ برادران عزیز و همرزمان خوبم اسلحه‌ام را زمین نگذارید و گوش به فرمان امام امت راهم را ادامه دهید».

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید کرم طهماسبی کله‌جوبی در سوم مهرماه ۱۳۳۵ در خانواده‌ای متدین و مذهبی در یکی از محلات فقیرنشین کرمانشاه دیده به جهان گشود و دوران تحصیلی را تا اخذ دیپلم گذراند.

با اوج گیری مبارزات انقلابی مردم بر علیه رژیم پهلوی در خیل مبارزان جبهه حق قرار گرفت و در اکثر راهپیمایی‌ها و تظاهرات مردمی حضوری فعال داشت. در سرکوب ضد انقلابیون غائله کردستان رشادت‌های فراوان از خود نشان داد و برای حفاظت از پادگان کردستان بسیار تلاش کرد.

هنوز فجایع عمال ضد انقلاب در غرب کشور آرام نشده بود که جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی آغاز شد و در این میان لحظه‌ای آرام نداشت به همین علت راهی جبهه‌های جنوب شد و به دلیل مجاهدات‌ها و لیاقت‌های فراوانی که در راه دفاع و حفاظت از دین، انقلاب و کشور از خود نشان داد به عنوان فرمانده سپاه پاسداران در اسلام آبادغرب و فرمانده سپاه در صحنه نبرد مشغول خدمت شد.

عمو کرم که شوری حسینی در سر داشت با حصر آبادان خود را به منطقه رساند و در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس شرکت کرد و سرانجام در نزدیکی دروازه خرمشهر در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۱ در سن ۲۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شده است.

سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید

شهید کرم طهماسبی در وصیت‌نامه خود نوشته است: «خدایا، پروردگارا میدانم که در راه اسلام و قرآن چه ناچیز است قطره‌هایی سرخ خون من. الهی، ببخش این بنده‌ای سراپا تقصیرت را؛ مادر عزیز و خواهران مهربانم حال وقت آن رسیده که با رسالت زینب‌وار خود مقاوم و استوار قامتتان را بلند گیرید وندای الله اکبر، خمینی رهبر سر داده و سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید؛ برادران عزیز و همرزمان خوبم اسلحه ام را زمین نگذارید و گوش به فرمان امام امت راهم را ادامه دهید که اطمینان دارم خواهید داد».

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از