حالت تاریک
تألیف ۱۳۶ کتاب در کنگره شهدای کرمانشاه
معاون سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد:

تألیف ۱۳۶ کتاب در کنگره شهدای کرمانشاه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۴۳ مستند و تألیف ۱۳۶ عنوان کتاب در برنامه برگزاری کنگره ملی شهدای استان تهیه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سعید بهشتی‌راد ظهر امروز یک‌شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از بیستم مهرماه سال گذشته رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و در راستای برگزاری مطلوب این اجلاسیه ۲۴ کمیته استانی تشکیل شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: یکی از ۲۴ کمیته، کمیته یادواره‌ها است که در همه شهرستان‌ها، نواحی و بین همه اقشار تاکنون ۲ هزار و ۱۷۲ یادواره برگزار شده است.

وی گفت: این کمیته یادواره‌های خانگی، شهدای شاخص، آبروی محله، یادواره‌های قشری در بخش‌ها، حوزه‌های مقاومت شهری و روستایی برگزار کرده است.

بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا بیستم مهرماه سال‌جاری یادواره‌ها به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد برسد.

وی گفت: محل برگزاری اجلاسیه در پادگان توحید واقع در ورودی شرقی شهر کرمانشاه در مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع با ظرفیت بیش از پنج هزار نفر در نظر گرفته شده است.

بهشتی‌راد ادامه داد: استان کرمانشاه ۱۶ هزار و ۵۰۰ شهید مهاجر دارد و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه در ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد، گفت: تاکنون تعداد ۱۴۳ مستند و انیمیشن‌ مختلف تهیه شده و همچنین یک سریال در حال ساخت است‌ و تألیف ۱۳۶ عنوان کتاب در برنامه برگزاری کنگره ملی شهدای استان است.

بهشتی‌راد برگزاری یادواره‌های شهدا را گام مهمی در جهت معرفی شهدا به جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: با برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توانیم جامعه خصوصاً جوانان را با تفکرات، عقاید و نیز سبک زندگی شهدا آشنا کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از