حالت تاریک

آغاز سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه

آغاز سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه

سی و پنجمین جشنواره استانی تئاتر استان کرمانشاه امروز چهارشنبه با حضور هنرمندان این رشته در تالار انتظار آغاز شد.

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، از اجرای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره 24 الی 26 آبان ماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مراسم امروز با افتتاحیه مزار شهدا در محوطه تالار انتظار این شهر آغاز به‌کار کرد.

 

وی گفت: امروز چهارشنبه 6 نمایش صحنه‌ای و خیابانی با عناوین دایس، گمشده، ققنوس، کشتن گربه بابا فونتن، ویابونیت و ماده هفت در محوطه انتظار اجرا می‌شود.

 

جلالی تصریح کرد: در پایان برنامه های روز چهارشنبه ساعت 20:30 جلسه نقد و بررسی سالن سینما برگزار می‌شود.

 

وی یادآوری کرد: در روز پنجشنبه نمایش‌های خیابانی نوشابه با طعم بیمارستان، عاشقانه های زیرخاکی و جایی برای گل سرخ به صورت خیابانی اجرا می‌شوند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: همچنین نمایش‌های شتک خوانی برخون، غسل آخر و لانگ شات به روی صحنه می‌روند.

 

وی با بیان اینکه در کنار اجراهای صحنه‌ای و خیابانی جشنواره، جلسه نقد و بررسی آثار نمایشی هر روز پس از آخرین اجرا در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برگزار می‌شود، گفت: تئاتر یک هنر راهبردی، پیش‌برنده و پویاست که در کنار حمایت‌هایی که از آن می‌شود نیازمند آسیب‌شناسی نیز هست.

 

جلالی یادآور شد: آیین پایانی این جشنواره و معرفی برگزیدگان روز جمعه 26 آبان ساعت 14:30 در سال اصلی انتظار برگزار می‌شود.

آغاز سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از