حالت تاریک
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:

آماده‌سازی یک‌هزار و ۵۳۳هکتار زمین مسکونی در کرمانشاه

آماده‌سازی یک‌هزار و ۵۳۳هکتار زمین مسکونی در کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آماده‌سازی یک هزار و ۵۳۳ هکتار زمین برای ساخت مسکن در استان کرمانشاه در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: استان کرمانشاه سال گذشته با انجام اقدامات لازم و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توانست یک هزار و ۵۳۳ هکتار زمین را برای ساخت مسکن آماده کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: متأسفانه پیش از این یک عقب‌ماندگی در حوزه نهضت ملی مسکن وجود داشت که با تغییرات مدیریتی این مهم جبران شد و اکنون استان کرمانشاه جزو ۱۰ استان برتر در حوزه نهضت ملی مسکن است.

الماسی تصریح کرد: همچنین ۲۵ هزار قطعه زمین در سایر شهرهای استان کرمانشاه در قالب گروه‌های مردمی برای ساخت واگذار شده تا بتوانیم با همکاری و مشارکت مردم اجرای پروژه‌های مسکن را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در شهرهای استان کرمانشاه ساخت واحدهای مسکونی حداکثر در دو طبقه است و در بعضی از شهرهای استان نیز با توجه به تعداد متقاضیان به صورت تک‌واحدی است که این ساختمان‌ها هم‌اکنون در حال ساخت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: در شهر کرمانشاه نیز عملیات اجرایی ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با جدیت در حال ساخت است که نحوه اجرای پروژه‌ها به صورت سه طبقه حیاط‌دار است که سفت‌کاری و نما توسط دولت و سایر مراحل با مشارکت مردم انجام می‌گیرد.

الماسی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه با گستردگی بالایی در حال ساخت است که هم‌اکنون بر اساس آخرین بازدیدها این پروژه‌ها در مرحله فونداسیون و یا تکمیل سقف طبقات قرار دارد.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم راه و شهرسازی ترغیب مردم در راستای مهاجرت معکوس از شهر به روستا است که سال گذشته ۱۰ هزار قطعه زمین آماده‌سازی شد و پیش‌بینی می‌شود طی سه ماهه امسال نیز ۱۰ هزار قطعه زمین به مردم همراه با تسهیلات لازم واگذار شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از