حالت تاریک
اثبات اقتدار ایران در دوران دفاع مقدس
فرمانده سپاه ناحیه پاوه

اثبات اقتدار ایران در دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد.

 مسعود دوستی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان و غیورمردان ایران اسلامی را گرامی بداریم  که این عزیزان در برابر استکبار جهانی، جانانه ایستادند.

وی افزود:  در شرایطی ملت و نظام ما در یک جنگ و نبرد ناعادلانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفت که ابرقدرت‌های جهان و استکبار جهانی به حمایت از عراق می‌پرداختند.

دوستی گفت: دفاع و ایستادگی شهدا و رزمندگان ما در برابر استکبار جهانی منجر به پیروزی در جامعه بین‌الملل گشت و قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در این ایام و در دوران جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد.

وی ادامه داد: حضور رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی دفاع از تمامیت ارضی و استقلال ما بود و امنیت امروز ما هم مرهون مجاهدت‌های آن‌ها است، لذا این هفته فرصتی است تا یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم.

دوستی اضافه کرد: بررسی ابعاد مختلف جنگ تحمیلی موضوعی است که همواره از لحاظ تئوری نظامی دنیا و پیروزی ملت ما در برابر ابرقدرت‌های جهان امکان‌پذیر نبود، اما ملت شجاع ما با نیروی اراده و ایمان قلبی توانست بر استکبار جهانی پیروز شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هفته در شهرستان، گفت: فضاسازی شهر و ادارات،  دیدار با امامان جمعه اهل سنت شهرستان، انتشار دل‌نوشته و کلیپ در فضای مجازی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، یادواره شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا،  مسابقات فرهنگی از زندگی‌نامه پیامبر اکرم (ص)، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع وحدت، حضور در نماز عبادی سیاسی، مسابقات والیبال لیگ استانی زیر ۱۶ سال از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از