حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
اثبات توانمندی ایران با حمله موشکی سپاه
امام جمعه پاوه عنوان کرد:

اثبات توانمندی ایران با حمله موشکی سپاه

امام جمعه پاوه گفت: حقیقتاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته، با پرتاب ۴۰۰ موشک در کمترین زمان ممکن به سرزمین‌های اشغالی و در جواب جنایات رژیم منحوس صهیونیستی عزت، قدرت و توان جمهوری اسلامی را نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مقاومت شهید سید حسن نصرالله در پاوه، اظهار داشت: حقیقتاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته، با پرتاب ۴۰۰ موشک در کمترین زمان ممکن به سرزمین‌های اشغالی و در جواب جنایات رژیم منحوس صهیونیستی عزت، قدرت و توان جمهوری اسلامی را نشان داد. 

وی با بیان اینکه کاش این اقدام قبل از شهادت سید مقاومت بود، گفت: این توفیق را به دوستان سپاه، ارتش و شورای امنیت ملی و در رأس آن مقام معظم رهبری تبریک و آفرین عرض می‌کنم. 

قادری گفت: ما امروز شاهد موج سوم جنگ الکترونیک هستیم که با کنار گذاشتن دو موج اولیه کشاورزی و صنعت، شاهد موج سوم هستیم که هرگز هیچ کس در ۲۰ سال پیش  فکر نمی‌کرد که روزی در کرج، اصفهان، تبریز و کرمانشاه، موشکی با وزن سنگین و در فاصله بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در مدت ۱۲ دقیقه به سرزمین‌های اشغالی پرتاب و به هدف برخورد کند. 

قادری با اشاره به‌عدم همراهی حکومت‌های اسلامی در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بین ملل جهان به مردم غزه و فلسطین طی ۱۱ ماه اخیر ظلم می‌کند که اگر هر کدام از سران حکومت‌های اسلامی به این رژیم غاصب پنج موشک پرتاب می‌کردند، رژیم صهیونیستی نابود می‌شد. 

امام جمعه پاوه با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، عنوان کرد: به فرموده ایشان در آینده فتنه‌هایی  پیش می‌آید که در آن زمان اثرات زبان مخرب‌تر از اسلحه است. 

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: امروز با هیچ کشوری به صورت مستقیم درگیر نیستیم اما از نظر زبانی و تبلیغی و هجمه فرهنگی خیلی درگیر هستیم. 

وی در پایان با بیان اینکه  تا زمانی که ما در جمهوری اسلامی هستیم شهادت عزیزان حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید مقاومت را فراموش نمی‌کنیم، گفت: بدون تردید همه شهدا نزد ما عزیز و محترم هستند و در این راستا هیچ شک و تردیدی نداریم و واهمه‌ای در برابر دشمنان نخواهیم داشت، ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از