حالت تاریک
در قالب طرح ملی «دخترماه» صورت گرفت؛

جشن‌ تکلیف دختران تحت‌ حمایت کمیته‌ امداد

جشن‌ تکلیف دختران تحت‌ حمایت کمیته‌ امداد

رئیس کمیته‌ امداد سرپل‌ذهاب گفت: طرح‌ ملی «دخترماه » با جشن‌ تکلیف ۲۳ نفر از دختران تحت ‌حمایت کمیته‌ امداد سرپل‌ذهاب اجرایی شد.

کیومرث یاری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با همکاری دفتر امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب و نماینده آستان قدس‌رضوی، جشن تکلیف ۲۳ نفر از دختران تحت حمایت در قالب طرح ملی «دخترماه» اجرایی شد.

رئیس کمیته امداد سرپل‌ذهاب افزود: این رویداد فرصتی است تا با برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف ۹ساله زمینه ارتقای فکری و معنوی آن‌ها را در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ملی خادم یاران حرم‌رضوی در شهرستان سرپل‌ذهاب به همراه کارشناس فرهنگی امداد با حضور در منزل مددجویان با اهدای بسته جشن تکلیف شامل چادرنماز، سجاده و محتوای آموزشی دینی به دختران نومکلف خانواده، در فضایی معنوی و عطرآگین و پرچم متبرک حرم رضوی مکلف شدن او را جشن می‌گیرند.

یاری‌نژاد با بیان این که این برنامه در تفاهم‌نامه منعقد شده به صورت مشارکتی در حال اجرا است، تصریح کرد: توزیع این هدایا در منازل دختران با حضور خادم یاران حرم امام رضا(ع) انجام و بعد از آن از طریق پشتیبان‌های ارتباط مستمر با آنان برقرار خواهد شد.

انتهای خبر/

جشن‌ تکلیف دختران تحت‌ حمایت کمیته‌ امداد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از