حالت تاریک
مسئول بسیج کارگری کرمانشاه خبر داد:

اجرای شیفت ایثار در ۱۵ کارخانه کرمانشاه

اجرای شیفت ایثار در ۱۵ کارخانه کرمانشاه

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شیفت ایثار با حضور کارگران بسیجی در ۱۵ کارخانه بزرگ سطح استان اجرا شد.

سرهنگ فریدون داوری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تدارک دیده شد.

وی افزود: انجام فضاسازی‌های محیطی، برگزاری مجمع مربیان و سرمربیان صالحین و برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی از جمله برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس بوده است.

سرهنگ داوری همچنین به برگزاری یادواره شهدای بسیج کارگران و کارخانه‌جات، نشست هیئت اندیشه‌ورز،دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا اشاره کرد.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه و صعود به ارتفاعات علم‌کوه خبر داد.

سرهنگ داوری همچنین توزیع کمک‌های مومنانه، برپایی نمایشگاه اشتغال‌زایی و رشد تولید، بازدید از کارخانه‌جات برتر و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی افزود: در طول هفته جاری نسبت به برگزاری پدافند غیرعامل و دفاع از مقر در سطح کارخانه‌جات بزرگ همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی اقدام شده است.

سرهنگ داوری از اجرای هماهنگ شیفت ایثار در ۱۵ کارخانه بزرگ استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این راستا ۱۵۰ کارگر بسیجی به مدت ۴۵۰ نفر ساعت خدمت ارائه کردند.

وی افزود: شیفت ایثار به‌معنای کار بدون مزد از اقدامات مهم و تاثیرگذار در حوزه تولید است که عواید آن صرف کمک به کارگران معسر و رونق تولید کارخانه‌جات دارای مشکلات اقتصادی خواهد شد.

سرهنگ داوری خاطرنشان کرد: شیفت ایثار با رویکرد افزایش روحیه ایثار و وحدت و با محوریت پایگاه‌های بسیج در کارخانه‌جات و کارگاه‌های تولیدی اجرا می‌شود‌.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از