حالت تاریک
در قالب طرح ملی «دخترماه» اجرا شد؛

جشن تکلیف ۲۳ نفر از دختران سرپل‌ذهابی

جشن تکلیف ۲۳ نفر از دختران سرپل‌ذهابی

مسئول کانون خدمات ‌رضوی سرپل‌ذهاب از اجرای طرح ‌ملی «دخترماه» با جشن‌ تکلیف ۲۳ نفر از دختران تحت‌ حمایت کمیته‌ امداد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علویان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طرح ملی «دخترماه» با جشن تکلیف ۲۳ نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد سرپل‌ذهاب توسط خادم یاران کانون خدمت‌رضوی این شهرستان اجرایی شد.

مسئول کانون خدمت رضوی سرپل‌ذهاب افزود: این اقدام حسنه کماکان درحال اجراست و تبرکی آستان مقدس حضرت رضا (ع) درحال توزیع میان جامعه هدف است و این طرح در غالب خانه‌به‌خانه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که وادی تکلیف، برهه مهمی است که انسان اجازه پیدا می‎‌کند برای خدا بندگی کند، طرح «دخترماه» با هدف آگاهی‌بخشی خانواده‌‎ها نسبت به این برهه مهم سنی و ماندگار کردن تأثیرات آن در حافظه دختران برای خودسازی جسمی، فکری و معنوی خودشان تدارک دیده شده است.

علویان بیان داشت: کمک به خود ارزشمندی و تقویت احساس عزت نفس در دختران، تقویت قدرت تفکر و نیز انس با حضرت رضا(ع) از مهم‌ترین ثمرات مورد توقع برای شرکت‌کنندگان در این طرح است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از