حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
اجرای ویژه‌برنامه‌های ورزش روستایی در استان کرمانشاه
رئیس هیأت ورزش روستایی کرمانشاه خبر داد:

اجرای ویژه‌برنامه‌های ورزش روستایی در استان کرمانشاه

رئیس هیأت ورزش روستایی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشنواره‌ها به مناسبت مراسمات ملی و مذهبی یک از برنامه‌هایی است که به‌صورت مستمر در دستور کار هیأت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه قرار دارد.

زهرا کشتمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس ارزیابی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه، حائز رتبه دوم کشوری در توسعه ورزش روستایی و عشایری شد.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه عنوان کرد: در ارزیابی و رتبه‌بندی، مقوله‌های مختلفی از جمله ارتباط با اداره‌کل ورزش و جوانان، تعامل با فدراسیون مربوط، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های متعدد، مواردی هستند که نقش بسیار مهمی دارند که در نهایت هیأت ورزش روستایی با عملکرد مطلوب خود، بالاترین امتیاز را به‌دست بیاورد.

کشتمند خاطرنشان کرد: تربیت ۳۵ مربی آمادگی جسمانی در بخش بانوان و در حوزه روستایی، ساماندهی و افزایش ورزشکاران بیمه شده در سطح استان، برگزاری طرح ملی جام پرچم از عواملی مهمی هستند که هیأت ورزش روستایی در اجرایی آن‌ها خوش درخشیده است.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه اذعان کرد: در بخش ورزش روستایی سه برنامه ویژه در دستور کار قرار گرفته شده است، این برنامه‌ها از اوایل آبان‌ماه آغاز می‌شود و در روستاهای پرجمعیت به‌صورت پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده‌ و با حضور رسانه‌های ملی و استانی انجام خواهد شد.

کشتمند در پایان گفت: برگزاری جشنواره‌ها به مناسبت مراسمات ملی و مذهبی یک از برنامه‌هایی است که به‌صورت مستمر در دستور کار هیأت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه قرار دارد که با همکاری برخی از ادارات انجام می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از