حالت تاریک
دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر دااد:

ارسال ۶۰۰اثر به جشنواره هنرهای تجسمی فجر کرمانشاه

ارسال ۶۰۰اثر به جشنواره هنرهای تجسمی فجر کرمانشاه

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان کرمانشاه از ارسال ۶۰۰ اثر به این جشنواره خبر داد.

سامان آریان‌پور عصر امروز شنبه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که در مجتمع فرهنگی و هنری آوینی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره هنرهای تجسمی فجر امسال تحت عنوان تجسم هنر در تمامی استان‌های کشور در حال برگزاری است.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان کرمانشاه گفت: جشنواره امسال در بخش‌های طراحی و نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، خوش‌نویسی، نگارگری، کارتون و کاریکاتور، مجسمه‌سازی، سرامیک و آبگینه هنری و رسانه‌های هنری جدید از هفتم تا پانزدهم بهمن‌ماه در نگارخانه میرزا رضا کلهر مجتمع فرهنگی و هنری آوینی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت همه هنرمندان در جشنواره هنرهای تجسمی استفاده خواهد شد، بیان کرد: همچنین در جشنواره امسال آثار هنرمندان سراسر استان در سه شهر سنقر، جوانرود و سرپل‌ذهاب برگزار شد که در مجموع ۶۰۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

آریان‌پور گفت: همچنین ۳۰ اثر برتر استان کرمانشاه در هنرهای تجسمی در نگارخانه شهید قاسم سلیمانی اکران می‌شود اما در نگارخانه میرزا رضا کلهر ۱۰ مجموعه از ۱۰ هنرمند به نمایش عموم گذاشته شده است.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین در بخش جوانان که شامل آثار هنرمندان زیر ۲۵ سال است ۲۱ اثر از ۲۱ هنرمند اکران شده که بخش ویژه جشنواره امسال است.

آریان‌پور با بیان اینکه سطح آثار و استانداردها در جشنواره امسال بالا است، عنوان کرد: سعی شده از آثار هنرمندان برتر استفاده کنیم که بیشتر آن‌ها دارای مقام‌های ملی و جهانی هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از