حالت تاریک

800 اثر به جشنواره «افتخار من» ارسال شد

800 اثر به جشنواره «افتخار من» ارسال شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در جشنواره استانی «افتخار من» بیش از ۸۰۰ اثر مورد بررسی قرار گرفت و از ۴۰ اثر تجلیل به عمل آمده است.

بهروز خوشبخت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر که گذشت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات متعددی داشته است از جمله برپایی یک روزه کارگاه تئاتر جامع دفاع مقدس در خصوص نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری که با حضور بیش از ۵۰ نفر از هنرمندان کرمانشاهی برگزار شد.

وی با توجه به فعالیت در نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه بیان کرد: در نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه که در استان برپا شد، گرفتن غرفه در نمایشگاه با برگزاری نمایش به بررسی نقش زنان در دفاع مقدس پرداخت که مورد توجه استاندار و مسئولان ارشد قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان عنوان کرد: افتتاحیه جشنواره استانی حس پروانگی، دل‌نوشته‌ها و خاطراتی که از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، شهدا که این اولین سالی بود که در سطح مدارس استان با حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف برگزار شد.

وی افزود: از هنرمندان برگزیده جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر که مختص نیروهای مسلح بوده تجلیل به عمل آمده است.

خوشبخت اذعان کرد: یادواره شهدای هنرمندان استان در شهرستان جوانرود با همکاری سپاه ناحیه مقاومت جوانرود، اداره فرهنگ و ارشاد و اداره کتابخانه‌ها برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رابطه با بازدید عموم مردم از موزه دفاع مقدس عنوان کرد: بیش از یک هزار نفر از دانش‌آموزان، کارمندان ادارات و سازمان‌ها از موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

خوشبخت در مورد برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی گفت: برگزاری نشست تخصصی علمی دفاع مقدس و جهاد تبیین  در بیمارستان حضرت ابوالفضل با حضور کارکنان دولت و حضور نویسندگان و پژوهشگران نشست‌های علمی و تخصصی دفاع مقدس و جهاد تبیین برگزار گردید.

وی در مورد فعالیت در فضای مجازی اظهار کرد: تهیه استیکر، عکس‌نوشته، موشن گرافی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح فضای مجازی و گسترش آن به صورت وسیع از اقدامات این بنیاد بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برگزاری و تجلیل از برگزیدگان و منتخبین جشنواره استانی تحت عنوان افتخار من که بیش از ۸۰۰ اثر در این جشنواره مورد بررسی قرار گرفت و از ۴۰ اثر تجلیل به عمل آمده است.

خوشبخت از رونمایی کتاب دفاع مقدس خبر داد و گفت: در دهه مبارک فجر از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس تحت عناوین «رد پای یک قافله» و «ستارگان سهیل» رونمایی شده است.

وی در پایان عنوان کرد: مراسم برگزاری مسابقه کتاب میاندار از اقدامات بنیاد حفظ آثار استان بوده که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان انجام شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از