حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
سنت پلید استکبار تفرقه‌اندازی است
استاندار کرمانشاه:

سنت پلید استکبار تفرقه‌اندازی است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سنت پلید استکبار تفرقه‌اندازی است، گفت: مسلمانان باید به نقشه و توطئه دشمنان واقف باشند و با اتحاد و وحدت با این نگاه نژادپرستانه مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز دوشنبه در همایش «امت مقاومت» که در تالار برق شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آرامش امروز را مدیون خون همه شهدا و امام راحل هستیم، شهدایی که از جان و مال خود گذشتند و برای ما انسانیت و آزادگی را به ارمغان آوردند.

استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به منابع اسلامی و طبق سیره و سنت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) امروز جهان شاهد نقطه تقابل حق و باطل است.

وی گفت: جنایات و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی روی جنایتکاران عالَم را سفید کرده‌اند و اکنون حدود یک‌سال است به این جنایات وحشیانه ادامه می‌دهند.

صحرایی با بیان اینکه امروز از شرق تا غرب عالم ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین بلند است، بیان کرد: امروز در این همایش دور هم جمع شده‌ایم تا از مردم مظلوم لبنان، غزه و حقانیت اسلام دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه سنت پلید استکبار تفرقه‌اندازی است، گفت: ما مسلمانان عضو یک پیکر و دارای یک هویت هستیم و باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری و طبق آیه قرآن در برابر این سگ هار، باید مقاومت و مقابله هوشمندانه داشته باشیم.

وی گفت: در آموزه‌های صهیونیست به صراحت افراد را به دو دسته تقسیم می‌کند: یهود و خادم یهود؛ بنابراین مسلمانان باید به نقشه و توطئه دشمنان واقف باشند و با اتحاد و وحدت با این نگاه نژادپرستانه مقابله کنند.

صحرایی با اشاره به اینکه این جهاد مقدس به پیروزی خواهد رسید، تأکید کرد: همه موظف هستیم در این تقابل همه‌جانبه به میدان بیاییم و به هر طریقی که می‌توانیم کمک و حمایت کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: در هر نقطه از دنیا که ندای مظلومی بلند شود باید جواب دهیم و کمک کنیم و هر جا بوی تفرقه آمد باید با آن مقابله کنیم.

وی گفت: این روزها در کنار حملات نظامی صهیونیست‌ها، دستگاه رسانه‌ای استکبار دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان است لذا باید هوشیار باشیم و فریب دشمنان را نخوریم و برای تقویت وحدت امت اسلامی تلاش کنیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از