حالت تاریک
اردوغان:

اسرائیل کشورهای منطقه را تحریک می‌کند

اسرائیل کشورهای منطقه را تحریک می‌کند

رئیس جمهور ترکیه ضمن تاکید بر توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت اسرائیل به جای دست برداشتن از اشتباهات، کشورهای منطقه را تحریک می‌کند.

؛«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، شامگاه امروز (جمعه)، در اظهاراتی از رژیم صهیونیستی خواست حمله به نوار غزه را متوقف کند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: «اسرائیل به جای آنکه از اشتباه‌هایش در غزه دست بردارد، کشورهای منطقه را تحریک می‌کند».

رجب طیب اردوغان اضافه کرد: «باید منطقه را از جنونی که برخی کشورهای غربی و رسانه‌ها از آن حمایت می‌کنند، نجات داد».

او همچنین اظهار داشت: «بار دیگر درخواستمان از کابینه اسرائیل برای توقف عملیات را تکرار می‌کنیم؛ عملیات‌هایی که در سطح پاکسازی نژادی است. من از جامعه بین‌الملل می‌ خواهم برای آتش‌بس انسانی در غزه اقدام کنند».

ارتش رژیم صهیونیستی امروز و در چهاردهمین روز از تجاوزات خود به غزه، همچنان به بمباران مناطق مسکونی ادامه می‌دهد؛ حملاتی که تاکنون منجر به شهادت هزاران نفر از غیرنظامیان فلسطینی شده است.

با تداوم روند بمباران غزه، وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود اعلام کرد تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۴ هزار و ۱۳۷ شهید، بیش از ۱۳ هزار مجروح و بیش از هزار مفقود که بیشتر آن‌ها کودک هستند، افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که شب گذشته ۱۰۰ هدف جدید در نوار غزه را بمباران کرده است و نظامیان آن به حملات هوایی علیه مردم غزه و همچنین دستگیری فلسطینیان در کرانه باختری ادامه می‌دهند.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از