حالت تاریک
فرمانده قرارگاه غرب ارتش:

اسراییل پاسخ جنایت خود را دریافت می‌کند

اسراییل پاسخ جنایت خود را دریافت می‌کند

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با اشاره به شهادت جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان در سوریه گفت: اسراییل پاسخ جنایت خود را دریافت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ امیر سلیمان طاهری صبح امروز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم اظهار کرد: امروز ۲۱ فروردین‌ماه سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی که رشادت و دلاوری این سرباز اسلام زبانزد بود.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی از ویژگی‌های اخلاقی بسیاری برخورداری بود که از جمله آن می‌توان به پیروی از ولایت‌فقیه، شجاعت، امانت‌داری، روحیه بسیجی و توانایی لازم در حوزه نظامی نام برد.

امیر طاهری تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی با دشمنان بسیار سخت‌گیر و دوستان مهربان بود و در دوران دفاع مقدس و قبل از پیروزی انقلاب خدمات بسیاری را ارائه کرد و توزیع اعلامیه‌های امام خمینی(ره) را در بین کارکنان ارتش برعهده داشت.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در قائله کردستان و آذربایجان حضور داشت و برای امنیت کشور تلاش کرد و برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمن تلاش کرد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش خاطرنشان کرد: هر ساله مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود و باید این ارزش‌ها و مفاهیم را به نسل جوان انتقال دهیم.

امیر طاهری عنوان کرد: در دفاع مقدس و پس از آن برای تامین امنیت کشور شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم و این افراد آرامش و آسایش خود را فدای امنیت مردم کردند.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با دست زدن به جنایت حمله به سفارت ایران در سوریه خود را در معرض خطر قرار داد و قطعا پاسخ محکمی را دریافت خواهد کرد.

امیر طاهری بیان کرد: زمانی مستشاران نظامی خارجی در کشورمان حضور داشتند و حق تحوش دریافت می‌کردند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح امنیت کشورمان زبانزد است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از