حالت تاریک
در سومین روز از دهه‌ فجر؛

آموزشگاه تخصصی تزئینات‌ لباس در سرپل‌ذهاب افتتاح شد

آموزشگاه تخصصی تزئینات‌ لباس در سرپل‌ذهاب افتتاح شد

در سومین روز از دهه مبارکه فجر، آموزشگاه تخصصی تزئینات ‌لباس در شهرستان سرپل‌ذهاب در سومین روزاز دهه‌فجر با اعتبار بیش از یک‌میلیاردتومان با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

محسن بابلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: آموزشگاه تخصصی تزئینات لباس «مروارید درخشان» با اعتبار یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون‌تومان اعتبار از سوی فرد کارآفرین در سومین روز از دهه فجر افتتاح شد.

رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای سرپل‌ذهاب افزود: در این مرکز آموزشی رشته‌های هنری در زمینه‌های تزئینات لباس با استفاده از مهره‌های تزئینی جواهر دوزی، درباری دوزی، منجوق بافی و… صورت می‌گیرد و برای کارآموزان گواهینامه مهارت از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: این آموزشگاه هنری توانسته زمینه اشتغال برای ۵ نفر ایجاد کند و در زمینه تولید لباس‌های تزئین شده، هنرهای فاخری در اختیار بانوان شهرستان قرار دهد.

بابلی زنده و پویا بودن هنر صنعت لباس را از مهم‌ترین هدف ایجاد این آموزشگاه عنوان کرد و گفت: طراحی و دوخت لباس محلی شهرستان با تلفیقی از پارچه و تکه‌دوزی‌های سنتی و جواهردوزی، کیفیت و طراحی مناسبی به دنبال داشته و امیداست رضایت و استقبال بانوان شهرستان را درپی داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از