حالت تاریک
باحضور جمعی از مسئولان انجام گرفت؛

افتتاح مرکز مشاوره «خانواده مهر» در سنقروکلیایی

افتتاح مرکز مشاوره «خانواده مهر» در سنقروکلیایی

باحضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در راستای بهبود و ارتقای زندگی و پیشگیری از طلاق و استحکام خانواده‌ها، و دوری از آسیب‌های فردی و اجتماعی مرکز مشاوره «خانواده مهر» افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ آیین افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر صبح امروز چهارشنبه با حضور سعید بهشتی‌راد؛ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، علی شعبانی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در راستای بهبود و ارتقای زندگی و پیشگیری از طلاق و استحکام خانواده‌ها، و دوری از آسیب‌های فردی و اجتماعی افتتاح شد.

علی شعبانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: معضلی که در شهرستان‌های کوچک وجود دارد این است که مردم کمتر به مرکز مشاوره حضوری مراجعه می‌کنند اما در کلانشهرها مراجعه با استقبال بیشتری مواجه است و در شهرستان‌های کوچک علاوه بر مشاوره حضوری و خدمات ارزشمند این مراکز، خدمات مشاوره غیرحضوری به جهت حفظ حریم و هویت شخصی افراد فراهم شود.

یزدان نوری‌زاد؛ رییس دادگستری شهرستان سنقروکلیایی نیز در این مراسم ابراز داشت: شهرستان سنقروکلیایی بعد از اسلام آبادغرب دومین شهرستانی است که دادگاه خانواده دارد و تعداد پروندهای خانواده از سایر شهرستان‌ها بیشتر است که این جزء آسیب‌های اجتماعی در شهرستان است و نیاز مبرم است که نسبت به این مراکز و خدمات مشاوره نگاه ویژه داشت.

سعید بهشتی‌راد؛ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: این مرکز در راستای منویات و فرمان مقام معظم رهبری به بسیج در خصوص فرزندآوری، پیشگیری از طلاق، سبک زندگی و ازدواج، زیر نظر معاونت اجتماعی سپاه مشغول ارائه خدمات به مراجعان است.

فردین پرویزی؛ مشاور کارشناس روانشناسی بالینی و مدیر مرکز مشاوره آویستا بیان کرد: سنقر در حوزه مشاوره پیش از ازدواج خیلی ضعیف است و تنها ۲ ساعت آموزش کافی نیست لازم هست تعاملی بین مرکز مشاوره سپاه و مرکز بهداشت جهت ارائه خدمات جامع و تخصصی به همشهریان صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از