حالت تاریک
فرماندار سنقروکلیایی خبر داد:

افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی در سنقروکلیایی

افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی در سنقروکلیایی

فرماندار سنقروکلیایی گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان سنقروکلیایی، ۴۲۰ برنامه فرهنگی اجرا و ۳۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی قربانی صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان سنقروکلیایی، از اجرا ۴۲۰ برنامه فرهنگی و افتتاح ۳۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان و عملیات اجرایی آن‌ها خبر داد.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: این پروژه‌ها شامل ۳۴ طرح با اعتبار بالغ بر ۲۰۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و همچنین ۴ طرح با اعتبار بالغ بر ۸۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه عمرانی بخش مرکزی و بخش کلیایی، پروژه آب و فاضلاب، پروژه مخابرات، پروژه عمران شهری، پروژه جهاد کشاورزی، مدرسه شهری و روستایی، منابع طبیعی، راهداری، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، برق و… از طرح‌هایی هستند که افتتاح خواهند شد.

قربانی بیان داشت: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، توسعه راه‌های شهری از طرح‌هایی هستند که در شهرستان در دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: اجرای ۴۲۰ برنامه فرهنگی از جمله برگزاری مراسمات جشن انقلاب در سطح شهر و روستا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه عکس، ویزیت رایگان مراکز درمانی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت و… از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهمترین هدف آن زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است و این وظیفه را باید همگی در راستای جهاد تبیین انجام دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه نقش آفرینی رسانه‌ها در حوزه فرهنگی حائز اهمیت است، افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره با جریان‌سازی منفی رسانه‌ای در پی القای نا امیدی در بین مردم هستند که در این راستا رسانه‌های ما با تولید محتوا و با روایتگری به موقع و مؤثر اجازه ورود به رسانه‌های بیگانه و دشمن را ندهند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو در شهرستان و ارائه گزارشی در این زمینه از اهالی رسانه و فعالین این حوزه خواست در راستای مشارکت حداکثری و نقش آفرینی مردم در انتخابات پیش رو تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از