حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/04 شمسی | 2024/09/25 میلادی
افتخار مسئولان دیدار با خانواده‌های شهدا است
فرماندار جوانرود گفت:

افتخار مسئولان دیدار با خانواده‌های شهدا است

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هدف از این دیدارهای معنوی را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا دانست و گفت: ترویج فرهنگ شهادت نیاز امروز جامعه‌ ماست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نامدار حسینی صبح امروز سه‌شنبه در دیدار با خانواده محترم شهدا، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانبازان، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و همه باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

 

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

 

حسینی تصریح کرد: بی‌شک هر تلاشی در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این اسطوره‌های همیشه جاوید شایسته تقدیر و قدردانی است.

افتخار مسئولان دیدار با خانواده‌های شهدا است

ترویج فرهنگ شهادت نیاز امروز جامعه‌ است

 

بهرام میرزایی نیز هدف از این دیدارهای معنوی را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا دانست و گفت: ترویج فرهنگ شهادت نیاز امروز جامعه‌ ماست.

 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: خانواده‌های ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این فرهنگ می‌تواند با دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج شود.

 

وی افزود: شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و در این میان یاد شهدا اشاعه‌ دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آن‌ها ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 

شهرستان جوانرود در طول هشت سال دفاع مقدس ۳۴۴ شهید را تقدیم انقلاب کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از