حالت تاریک
امام جمعه موقت شهرستان کنگاور مطرح کرد:

الگوشدن در بین ملت‌های جهان از دستاوردهای انقلاب

الگوشدن در بین ملت‌های جهان از دستاوردهای انقلاب

امام جمعه موقت کنگاور گفت: ایران تنها کشوری است که در همه زمینه‌ها امنیت را برای خود در سایه انقلاب اسلامی به ارمغان آورده و الگویی برای خیلی از کشورهای منطقه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی‌مجد در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ در زمینه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درحوزه صنعت دفاعی و صنایع موشکی و پهپادی ابراز داشت: برنامه‌های پهپادی کشور که از دهه ۶۰ کلید خورد و انقلاب اسلامی و ایران مقتدر، باغیرت و تعهد جوانان انقلابی تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را برای ما به ارمغان آورده است که اذعان خود آمریکایی‌ها دراین زمینه که بارها آن رابه زبان آورده‌اند، دلیلی بر این ادعا است.

 

امام جمعه موقت شهرستان کنگاور با تأکید بر اینکه درسال‌های اخیر این موفقیت‌ها بیشتر نمود عینی پیدا کرده است، افزود: در زمینه ابعاد مختلف امنیت پایدار در ایران اسلامی، با افتخار باید بگوییم که کشور ما تنها کشوری است که در همه زمینهها امنیت را برای خود در سایه انقلاب اسلامی به ارمغان آورده و در این راستا خود الگویی برای خیلی از کشورهای منطقه بوده است که دراین زمینه رهنمودهای مقام عظمای ولایت همیشه راهگشای مسئولان و مردم عزیزمان بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینیمجد با بیان اینکه در زمینه اقدامات نظام در راستای تامین معیشت مردم باید همیشه جانب انصاف را نگه داریم ومنصفانه وضعیت مردم را قبل و بعد از انقلاب قضاوت کنیم، تصریح کرد: جایی که به اذعان خود اردشیر زاهدی وزیر خارجه وقت شاه، سیاست‌های نامناسبی ‌که رژیم پهلوی بر مردم و خاصه برمعیشت آنها تحمیل کرده بود مردم ایران هر روز نسبت به روزهای قبل فقیرتر می‌شدند و تنها گروهی خاص که غرق در فساد بودند، فرصت را غنیمت شمرده و بر ثروت خود می‌افزودند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به دفعات مکرر برکم کردن فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف مردم تاکید داشته‌اند تصریح کرد: خیلی از امکانات رفاهی برای مردم در همه جوانب آن در اقصی نقاط کشور فراهم شده است در حالی که در زمان پهلوی مردم حتی از امکانات ابتدایی و اولیه محروم بودند و هم‌اکنون به برکت انقلاب اسلامی توزیع امکانات برای غالب مردم فراهم شده ولی هنوز جای کار و خدمت برای مردم فراهم است.

 

امام جمعه موقت کنگاور انتخابات را آزمایشی عظیم برشمرد و گفت: رویدادی که در هفته‌های آتی و در روز ۱۱ اسفند امسال پیش‌رو داریم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از امتحانات حساسی که پیش روی همه ما است شرکت پرشور وعزتمند وامیدآفرین درانتخابات است چرا که دشمن تمام هم وغم خود را در ناامید کردن مردم والقای ناکارآمدی نظام اسلامی به کاربسته است.

 

شرکت در انتخابات نظام را تقویت میکند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مجد عنوان کرد: هرکدام ازما وظیفه داریم همدیگر را تشویق به شرکت درانتخابات کنیم که در واقع این شرکت اولاً تقویت نظام اسلامی را در پی دارد و ثانیاً شرکت ما دراین امرخطیر، تیری به چشم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مضمون بیاناتشان در زمینه انتخابات تأکید داشتند که اگر کسی درصدد تضعیف نظام برآید حرام قطعی انجام داده است، یادآور شد: با وجود اینکه ما بر خیلی از مشکلات در قریب به گذشت ۵ دهه از انقلاب فائق آمده‌ایم ولی می‌طلبد که مسئولان روحیه امیدبخشی را به‌واسطه عملکرد درست خودشان به مردم تزریق کنند و خدمت صادقانه آنها می‌تواند مردم را به نظام و انقلاب بیشتر خوشبین و پایبند کند و مردم هم با مطالبه‌گری به‌حق از مسئولان، این رابطه دو طرفه را برای خود ایجاد و حفظ کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مجد در پایان گفت: اگر وظیفه و مسئولیت به همان نحوی که برعهده ما گذاشته شده است به بهترین نحو به سرانجام برسد نتیجه آن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و برای همیشه ایرانی مقتدر در همه زمینهها خواهیم داشت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از