حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
امروز بزرگترین فتنه دنیا رژیم صهیونیستی است
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

امروز بزرگترین فتنه دنیا رژیم صهیونیستی است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: امروز بزرگترین فتنه دنیا رژیم صهیونیستی است که ولد نامشروع استکبار جهانی در منطقه برای ناامنی و ایجاد خون‌ریزی در دنیا خصوصاً در غرب آسیا است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی صبح امروز یک‌شنبه در تجمع مردم انقلابی سرپل‌ذهاب در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در منطقه ضاحیه جنوبی لبنان اظهار داشت: اگر امروز سربازی را از دست بدهیم تمام ایران اسلامی و نقاط مختلف جهان، تمام پیروان مکتب اسلام ناب محمدی و تمام کسانی که پیرو مکتب امامت و ولایت هستند آماده‌اند که ندای هل من ناصر امام زمان (عج) را پاسخ دهند.

وی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، افزود: شهید مقاومت سیدحسن نصرالله همچون تمام پیروان مکتب امامت و ولایت عاشق شهادت بود و در سخنان خود فرمود ما پیرو مکتبی هستیم که پیامبران، امامان و رهبران آن به شهادت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز خون تمام شیعیان و محبان اهل بیت به جوش آمده است امروز در سراسر عالم ندای اللهم عجل لولیک الفرج سرداده می‌شود و ما منتظر ظهور منتقم خون سیدالشهدا (ع) و تمام شهدای مقاومت هستیم.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: دشمن سفاک صهیونیستی چرا و چگونه جرأت می‌کند و به خود اجازه چنین جسارتی می‌دهد این گونه به لبنان حمله کند و دبیرکل حزب‌الله لبنان و رهبر جبهه مقاومت را به شهادت برساند همه ما می‌دانیم که رژیم جنایتکار صهیونیستی بعد از به شهادت رساندن شهید هنیه در تهران و عدم پاسخگویی مناسب محور مقاومت به آن سفاک‌تر از گذشته شده است و در پشت تریبون سازمان ملل و روبروی دیدگان همه، دنیا را تهدید می‌کند.

ساداتی با اشاره به سخنانی از امام راحل اذعان داشت: امام خمینی (ره) فرمودند یک لحظه مهلت دادن به رژیم صهیونیستی اشتباه است و در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ نظر ایشان این بود که جنگ تا رفع فتنه ادامه دارد و امروز بزرگترین فتنه دنیا رژیم صهیونیستی است که ولد نامشروع استکبار جهانی در منطقه برای ناامنی و ایجاد خون‌ریزی در دنیا خصوصاً در غرب آسیا است.

ساداتی خاطر نشان کرد: دنیا فکر نکند که اگر امروز از فلسطین و حماس و حزب‌الله حمایت نکنند و ساکت بنشینند رژیم صهیونیستی با آن‌ها کاری ندارد، شعار این رژیم از نیل تا فرات است و قطعاً پس از فلسطین و لبنان سراغ سایر کشورهای منطقه می‌رود.

وی با انتقاد از برخی در داخل کشور اذعان داشت: متأسفانه برخی در داخل کشور با بیان تله جنگ اعلام می‌کنند که مواظب باشید در تله جنگ نیفتیم و ما را از جنگ می‌ترسانند و از پاسخ به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جلوگیری می‌کنند در حالی که نمی‌دانند اگر رژیم صهیونیستی برای اقدامات جنایتکارانه خود پاسخی دریافت نکند جسورتر می‌شود و وقایع بعد از شهادت شهید همین این موضوع را به خوبی نمایان ساخت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از