حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/04 شمسی | 2024/09/25 میلادی
امنیت بین‌المللی امروز مرهون رشادت‌های شهدا است
رئیس بنیاد شهید شهرستان هرسین گفت

امنیت بین‌المللی امروز مرهون رشادت‌های شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هرسین گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند و امیدآفرین در مقابل جنگ نرم دشمنان است و باید این حرکت ارزشمند همچنان ادامه داشته باشد.

حمیدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدا در جامعه، اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب، امام خامنه ای فرمودند: هدف از برگزاری کنگره معرفی سیره، ایجاد ارتباط و شناخت و درک نسل جدید انقلاب با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هرسین افزود: برپایی کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند و امیدآفرین در مقابل جنگ نرم دشمنان است و باید این حرکت ارزشمند همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: ما هرچه داریم از رشادت‌ و دلاوری‌های شهدا و جانبازان است لذا در این راستا می‌توانیم با تجلیل از خانواده شهدا که یادگار آنها هستند، قدر دانی خود را ابراز کنیم.

 

رضوی تصریح کرد: بزرگداشت شهیدان برای داشتن میهنی آزاد و آباد لازم و ضروری است و باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و ما به داشتن چنین میراث ارزشمندی که شهدا از خود به جا گذاشتند افتخار می کنیم.

 

وی گفت: ۲۰۰ سال قبل از انقلاب در هر نبردی بخشی از خاک کشور را از دست داده‌ایم و تنها در دوران دفاع مقدس بود که نگذاشتیم ذره‌ای از خاکمان جدا شود و باید نسل‌های بعدی این را بدانند و به آن افتخار کنند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هرسین افزود: امروز ما امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را در جامعه و در سطح بین‌الملل مدیون رشادت‌های شهدا هستیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از