دوشنبه 26 شهر 1403
1402-09-15 21:38 - شماره خبر : 2665 0
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه:

شناخت سناریوهای دشمنان تنها با جهادتبیین صورت می‌گیرد

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: شناخت و بصیرت نسبت به سناریوهای دشمنان تنها با جهاد تبیین صورت می‌گیرد.

صفدر سلطانی با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در سال گذشته رسانه‌های معاند، آمریکایی و صهیونیستی در دروغ‌گویی، بدنبال فریب مردم بودند و این رسانه‌ها شبانه‌روز برای به خیابان آوردن مردم تلاش کردند، اما با شکستی سنگین مواجه شدند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: این دشمنان پس از تجربه شکستی تلخ، این بار در سالگرد اغتشاشات نقشه‌های فراوانی در سر داشتند که با هوشیاری مردم بار دیگر مجبور به پذیرش شکست شدند

وی تصریح کرد: دشمن همچنان در تلاش است که قشر جوان و نوجوان جامعه را به عنوان ثروت آینده این مملکت دچار انحطاط فکری کند اما مردم ما همواره با بصیرت تمام بر نقشه‌های دشمنان شناخت کافی دارند.

سلطانی بیان داشت: دشمنان یک‌بار دیگر در مقابل ملت ایران نتوانستند و سرشان به سنگ خورد و شکست دیگری بر شکسته‌ای خود در منطقه افزودند، و این شناخت و بصیرت نسبت به سناریوهای دشمنان تنها با جهاد تبیین صورت می‌گیرد.

وی افزود: امپراتوری دروغ رسانه‌های غربی تاکنون بی‌وقفه تلاش کرده است، اما در برابر ملتی بصیر و آگاه با شکست مواجه شده و خواهد شد. و ان شاالله رژیم صهیونیستی و سیاست‌های آمریکا با این شکست‌های پی در پی به دنبال مرگ تدریجی در این منطقه باشند.

https://mersadnews.ir/short/NYK81
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار