پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-02-22 00:14 - شماره خبر : 6900 0
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه:

روند برگزاری انتخابات در کرمانشاه به‌خوبی انجام شد

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه با بیان اینکه روند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه به خوبی انجام گرفت، گفت: خبرنگاران طی ماه‌های گذشته نقش مهمی را در تبیین جایگاه انتخابات ایفا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مفید شامگاه جمعه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران طی ماه‌های گذشته نقش مهمی را در تبیین جایگاه انتخابات ایفا کردند و عوامل اجرایی و نظارتی نیز تلاش‌های بسیاری را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات به انجام رساندند.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات از ساعت هشت صبح روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا ساعت ۲۲ ادامه یافت که عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی وظایف خود را به انجام رساندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید تصریح کرد: فرآیند رأی‌گیری از افرادی که در شعب اخذ رأی حضور دارند تا آخرین نفر توسط عوامل اجرایی انجام می‌گیرد و در پایان صورت‌جلسه الکترونیکی صادر و توسط هیأت نظارت با اطلاعات موجود تطبیق داده می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبانی که نسبت به فرآیند انتخابات اعتراض دارند می‌توانند طی مدت یک هفته شکایت خود را به همراه مستندات به هیأت نظارت و اجرایی گزارش کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه عنوان کرد: روند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه به خوبی انجام گرفت و پس از تأیید ناظران برای اعلام نظر نهایی به هیأت مرکزی نظارت ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید خاطرنشان کرد: صلاحیت داوطلبان تا پایان زمان انتخابات توسط شورای نگهبان بررسی می‌شود و قانون این اختیار را به شورای نگهبان داده است و قطعا گزارش تخلفات مورد بررسی قرار می‌گيرد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V0gA9
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار