حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خبر داد:

انتقال ۴۰ مصدوم به مراکز درمانی خسروی

انتقال ۴۰ مصدوم به مراکز درمانی خسروی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از انتقال ۴۰ مصدوم به مراکز درمانی مرز خسروی از ابتدای مراسم اربعین حسینی در این مرز خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از ابتدای طرح اربعین جمعیت هلال‌احمر، امدادگران و جوانان این جمعیت از ورودی استان کرمانشاه در شهر کنگاور تا مسیرهای منتهی به مرز خسروی و مهران در حال خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت به‌صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند، گفت: تاکنون بیش از ۸۰ عملیات توسط تیم‌های امدادی هلال‌احمر در مرز خسروی و منذریه انجام گرفته که در پی آن ۴۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و متأسفانه یک زائر نیز تاکنون فوت کرده است.

محمدی با بیان اینکه زیرساخت‌های مرز خسروی به‌شکل چشم‌گیری بهبود یافته، تصریح کرد: حوادث حوزه امداد و نجات امسال به شکل محسوسی کاهش یافته و امیدواریم این روند طی روزهای آینده تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تا پایان مراسم اربعین حسینی فعال خواهند بود به‌ویژه آن که موج بازگشت زائران اربعین حسینی نیز آغاز شده و شاهد افزایش ترددهای جاده‌ای هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه تأکید کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر شامل توزیع ماسک، مواد بهداشتی و ضدعفونی و آموزش‌های امدادی بهره‌مند شده‌اند که امیدواریم میزبانی شایسته‌ای از زوار داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از