حالت تاریک
رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه خبر داد:

انجام ۲۲۶۰ عملیات توسط سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه

انجام ۲۲۶۰ عملیات توسط سازمان آتش‌نشانی  کرمانشاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: : در ۱۰ ماهه گذشته سال‌جاری ۱۹۰ هزار و ۷۲۰ تماس با مرکز عملیات آتش‌نشانی کرمانشاه برقرار شده که منجربه ۲ هزار و ۶۶۰ مورد عملیات امداد و نجات شده است.

آتش‌پاد غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در ۱۰ ماهه گذشته سال‌جاری ۱۹۰ هزار و ۷۲۰ تماس با مرکز عملیات آتش‌نشانی کرمانشاه برقرار شده که منجربه ۲ هزار و ۶۶۰ مورد عملیات امداد و نجات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه افزود: از مجموع ۲ هزار و ۶۶۰ عملیات آتش‌نشانی کرمانشاه هزار و ۴۴۷ مورد آتش‌سوزی و هزار و ۲۱۳ مورد آن حوادث بوده است که آتش‌نشانان برای عملیات امدادرسانی اعزام شده‌اند.

آتش‌پاد رضایی بیان کرد: در مجموع عملیات امدادونجات سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ۸۴۹ نفر نجات یافته، ۴۱۱ مجروح و متاسفانه ۳۳ نفر فوت کرده‌اند و در این عملیات‌ها ۲ آتش‌نشان نیز مصدوم شده است.

وی با اشاره به تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی کرمانشاه، ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه دارای ۱۱ ایستگاه، ۲۵۷ نیرو و ۶۴ دستگاه خودروی اطفا حریق است که تمهیداتی برای افزایش و نوسازی ناوگان آتش‌نشانی پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات اربعین حسینی ۳ خودروی نیمه سنگین، یک دستگاه مه‌پاش و یک دستگاه خودرو پیش‌رو خریداری شده است و همچنین یک دستگاه نردبان ۳۲ متری با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی نیز خریداری شده که تعداد نردبان‌های این سازمان به ۲ عدد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی و نوسازی ناوگان سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با توجه به توسعه شهر کرمانشاه و افزایش عملیات‌های این سازمان امری ضروری است زیرا سن ناوگان آتش‌نشانی کرمانشاه بالا است و بکارگیری تجهیزات جدید می‌تواند شرایط را بهبود ببخشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از