حالت تاریک

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح از این باند خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، یک باند قاچاق سلاح در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت.

 وی افزود: در این راستا با صدور دستور قضایی و ورود نیروهای پلیس، اعضای این باند که دو نفر بودند، دستگیر شدند. دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی سلاح گرم شامل حدود ۳۰ قبضه سلاح کمری و کلاشینکف، ۲۰۰ عدد فشنگ و ۵۰ قبضه خشاب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای اعضای این باند، عنوان کرد: دستگاه قضایی به تمام کسانی که با قاچاق سلاح گرم امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، هشدار می‌دهد که در هر نقطه و زمان دستگیر شده و به اشد مجازات خواهند رسید.

 کریمی در بخش پایانی سخنانش از دشمنان نظام و انقلاب به‌عنوان یکی از پشت پرده‌های قاچاق سلاح به کشورمان نام برد و افزود:   دشمنان تلاش دارند تا با ورود حجم قابل توجهی سلاح به کشور امنیت مردم را به خطر بیاندازند.

 وی متذکر شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) و ضابطین دستگاه قضایی با چشمانی بیدار به‌دنبال خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند و دستگاه قضایی هم با کسانی که در این مسیر قدم بردارند و سلاح گرم را به داخل کشور قاچاق کنند، بدون مماشات، اشد مجازات اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از