حالت تاریک
فرماندار اسلام آبادغرب:

اهمیت هنر در بیان حقایق نظیر جهادتبیین است

اهمیت هنر در بیان حقایق نظیر جهادتبیین است

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت هنر در بیان حقایق، ارزش هنر نمایش و نقش آن را نوعی جهاد تبیین دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، فرماندار اسلام آبادغرب با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در پلاتو مرصاد، از اجرای نمایش «شتک به خون » بازدید بعمل آورد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در جمع هنرمندان اظهار داشت: یکی از افتخارات اسلام آبادغرب این است که یک هزار و ۲۸۳ شهید تقدیم اسلام کرده و مایه مباهات ماست که اسلام آبادغرب را با نام شهر شهیدان مرصاد می‌شناسند.

 

وی افزود: اسلام آبادغرب خط مقدم مبارزه و قدمگاه شهیدان است و علاوه بر خون شهیدانی از خود مردم این شهرستان خون شهیدان استان‌های دیگر هم در اینجا ریخته شده و این موضوع تبیین سیره شهدا کار فرهنگی بیشتری را می‌طلبد.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب ضمن تشکر از تلاش هنرمندان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و بروز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان پویایی، نشاط و امید را در بین آحاد مردم ایجاد کرده است.

 

وی افزود: انتظار می رود با روحیه جهادی و در راستای تبیین عملکرد و خدمات نظام اسلامی گام های بهتر و بیشتری برداشته شود.

 

 کرمی با اشاره به اهمیت هنر در بیان حقایق، ارزش هنر نمایش و نقش آن را نوعی جهاد تبیین دانستند و از سیامک رعنایی، کارگردان نمایش شتک به خون تجلیل شد.

 

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه و همیشگی فرماندار اسلام آبادغرب، وجود‌ایشان را ارزشمند و موجب دلگرمی دانستند و بیان داشت: تئاتر ظرفیت‌های بالایی دارد از جمله در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد تعهد، مسئولیت‌پذیری و... می‌باشد.


وی افزود: اسلام آبادغرب دارای سه گروه ثبت شده رسمی نمایش در کشور است و این گروه‌ها عبارتند از؛ گروه نمایش آفرینش با سرپرستی رسول نادری، گروه نمایش تک آفرینش با سرپرستی بهزاد حیدری، گروه نمایش تیک با سرپرستی سید مجتبی رضابیگی، که هرسه متشکل از هنرمندان محبوب و اثرگذار هستند.

 

گفتنی‌است؛ نمایش «شتک خوانی به خون» کاری از گروه نمایش تیک به نویسندگی فرهاد ارشاد، کارگردانی سیامک رعنایی با بازی طیبه بهرامی، سرپرستی سید مجتبی رضابیگی و دستیار کارگردان و مشاور تاریخی حامد محمدی از 13 آبان تا امروز در مجتمع فرهنگی هنری غدیر، پلاتو مرصاد به اجرا درآمده است.

 

 

اهمیت هنر در بیان حقایق نظیر جهادتبیین است
اهمیت هنر در بیان حقایق نظیر جهادتبیین است
اهمیت هنر در بیان حقایق نظیر جهادتبیین است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از