حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

ایام دهه فجر روزهای قدر انقلاب اسلامی است

ایام دهه فجر روزهای قدر انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سنقر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یقیناً تحقق وعده الهی بود و ایام دهه فجر روزهای قدر انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهرام یاری صبح امروز شنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای باوله، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یقیناً تحقق وعده الهی بود و ایام دهه فجر روزهای قدر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سنقر گفت: به یاری دین خدا درحالی ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که در طول این مدت هم وعده و هن نصرت الهی شامل این ملت و سرزمین شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت، اقتدار، عزت و بزرگی رسیدیم، خاطرنشان کرد: همه تلاش می‌کنیم که این دستاوردها را تبیین و روحیه امید و نشاط در جامعه احیا شود و با جهاد تبیین در مقابل جنگ شناختی مقابله کنیم.

یاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره جهاد تبیین را مطرح می‌کنند، عنوان کرد: تبیین و آگاهی بخشی دستاوردهای انقلاب به نسل امروز بسیار مهم و ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سنقر پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نصرت الهی را به‌عنوان پدیده باشکوه عالم و معجزه قرن عنوان کرد و بیان داشت: این موهبت الهی از جانب خداوند متعال به این سرزمین مقدس و ملت برگزیده ارزانی شده است و نهال انقلاب با تقدیم بیش از۲۳۰ هزار لاله خونین آبیاری شده است.

یاری ضمن اشاره به اهداف شوم دشمنان علیه ملت ایران و بزرگنمایی مشکلات در کشور، افزود: دشمن نمی‌خواهد مردم از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه شوند بلکه با تغییر فضای نبرد درصدد ضربه به انقلاب و نظام است.

وی در پایان گفت: دشمن با استفاده از جنگ رسانه‌ای و جنگ شناختی درصدد ایجاد حس ناامیدی در بین مردم و نسل امروز است باید تلاش کنیم که راهبرد درستی در مواجه با کارشکنی‌های دشمن به‌کار گیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از