حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 08 آبان 1403
ایستادگی مقابل دشمنان را مرهون شهداییم
:فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی:

ایستادگی مقابل دشمنان را مرهون شهداییم

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی گفت: امروز استقلال، آزادی و تمامیت ارضی ما مرهون خون شهداست و اگر امروز در برابر دشمنان کشور قد برافراشته‌ایم به خاطر ایثار و فداکاری شهداست.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهرام یاری در مراسم یادواره شهدای حوزه‌ای شهرستان سنقر و کلیایی که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و جاری بودن فرهنگ شهادت به عزت و سربلندی روزافزون دست پیدا کرده و شهدا با حماسه‌ای که خلق کردند علاوه بر اینکه خود را در تاریخ ماندگار کردند موجب سربلندی ملت‌های مسلمان شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی عنوان کرد: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و ملت ایران در طول انقلاب نشان داده‌اند همواره به آرمان‌های شهدا پایبند هستند و عشق ملت به شهدا ستودنی و نشانه وجود روحیه ایثار و شهادت در این ملت است.

یاری خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش امروزی ما، مدیون همت، مجاهدت و شهادت حماسه‌آفرینانی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کردند و برای این ملت و کشور، عظمت آفریدند.

وی بیان کرد: امروز استقلال، آزادی و تمامیت ارضی ما مرهون خون شهداست و اگر امروز در برابر دشمنان کشور قد برافراشته‌ایم به خاطر ایثار و فداکاری شهداست و باید همه پاسدار و تداوم‌بخش راه و سیره شهدا در جامعه باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی رفتار و منش شهدا را الگویی دانست که برای ادای وظیفه سر از پا نمی‌شناختند و به غیر از خدا از هیچ کسی ابایی نداشته و فقط گوش به فرمان ولایت بودند.

وی با اشاره به اینکه فضای عمومی کشور به فرهنگ‌سازی سیره شهدا نیاز دارد، گفت: با هم‌افزایی و کار اعتقادی، باید فرهنگ ایثار و شهادت در همه شئونات زندگی رواج یابد.
 
یاری با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است، عنوان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

پایان خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از