حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

بازی سیاسی برای خدمت‌رسانی به مردم اشتباه است

بازی سیاسی برای خدمت‌رسانی به مردم اشتباه است

استاندار کرمانشاه گفت: بازی سیاسی در خدمت‌رسانی به مردم اشتباه است و این بازی‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به هشت روستای سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید آب مایه حیات و زندگی است، مردم زمانی که تنش آبی به وجود می‌آید این آیات را بهتر درک می‌کنند، بنابراین هر آنچه تاکنون انجام شده، همه لطف الهی است.

وی افزود: لطف الهی از یک ابزاری عبور می‌کند و در این میان مهمترین وسیله‌ای که ما مردم ایران سال از آن بهره‌مند هستیم و نباید یادمان برود، انقلاب اسلامی است.

صحرایی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) و شهدایی که از سال‌های دور تاکنون جان خود را برای انقلاب می‌دهند،  وسیله لطف الهی برای همه ما بودند، پس فارغ از هر اسم و رسم و عنوان باید قدردان انقلاب اسلامی و شهدای عزیز باشیم.

استاندار کرمانشاه اذعان داشت: بازی سیاسی در خدمت‌رسانی به مردم اشتباه است و این بازی‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

صحرایی افزود: چتر امنیتی انقلاب اسلامی ایران از هزاران موهبت و لطفی است که از طرف خدا برای مردم آورده شده که هر کدام از ما در زیر این چتر ارزشمند می‌شویم.

وی عنوان کرد: پس از اینکه چند روز اخلالی به وجود می‌آید همه متوجه می‌شوند که چقدر امنیت ارزشمند است، پس باید قدر بدانیم که البته بنده نیز به‌عنوان یک ایرانی از افتخارآفرینی عزیزانمان در سپاه پاسداران تشکر می‌کنم.

استاندار کرمانشاه گفت: مردم ما قانع‌ هستند ولی نظام به صورت حداکثری در حال خدمت‌رسانی به مردم است و نباید به حداقل‌ها راضی باشیم، مسئولان هم به واسطه همین مردم باید خدمتگزار باشند.

صحرایی خاطرنشان کرد: باید به فرزندان خود یاد دهیم آب نعمت الهی است تا ان شاالله روستاهای بیشتری از این موهبت بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از