حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:

باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری شهدا چراغ راه ملت ایران هستند، گفت: باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مسعود قنبری صبح امروز سه‌شنبه در مراسم رونمایی از مستند روایت سجاد شهید مدافع امنیت کرمانشاه، اظهار داشت: امروز نوجوانان و جوانان در مراسم گرامیداشت شهید سجاد امیری حضور دارند که یادآور دوران دفاع مقدس است و ملت ایران باید از داشتن چنین سرمایه‌هایی خرسند باشند.

جانشين فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا به گفته مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست و امروز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده و یکی از اهداف دشمن برنامه‌ریزی برای همراه کردن نسل جوان ایرانی با خود است.

قنبری تصریح کرد: شهید مدافع امنیت سجاد امیری از جان خود برای دفاع از کشور گذشت و خون این شهید مایه وحدت و همدلی جامعه شد و در مراسم تشییع شهدا در شهرهای مختلف، اقشار مختلف مردم با تفکرهای مختلف حضور می‌یابند تا ادای احترام به مقام شهید داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم امروز در تمام میدان‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند و همواره نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند و تلاش امروز دشمن برای ایجاد ناامیدی اثبات می‌کند که جوانان این سرزمین پشتیبان نظام هستند و همه مردم ما با بصیرت خود مسائل را رصد و به موقع در میدان حاضر می‌شوند اگر چه مشکلاتی وجود دارد و کسی منکر مشکلات نیست.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه بیان کرد: استکبار جهانی باید به‌ جای دخالت در امور کشورها و اجرای نقشه‌های شوم خود به فکر جامعه خود باشد و امروز ملت ایران به الگویی برای ایستادگی در برابر استکبارجهانی تبدیل شده است.

قنبری خاطرنشان کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند همان‌گونه که حضرت زینب(س) در کاخ یزید به روشنگری و بصیرت‌افزایی پرداخت، امروز خانواده شهدا و مادران شهدا به تأسی از ایشان در میدان حضور دارند تا راه و یاد شهدا ادامه پیدا کند.

وی عنوان کرد: نوجوانان و جوانان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تا بتوانیم سربازانی برای ظهور امام زمان(عج) تربیت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: خانواده شهید امیری در هنگام شهادت این شهید بزرگوار با بردباری و صبر رفتار کردند تا اجازه ندهند دشمن از اقدام خود خرسند شوند و با صلابت ایستادند که صبوری از ویژگی‌های بارز خانواده شهدا است.

قنبری گفت: برنامه‌ امروز دشمنان نفوذ فرهنگی است اما مردم هوشیار و مومن ایران اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد زیرا پس از دفاع مقدس انتظار داشتند جوانان نسبت به ادامه راه انقلاب سست شوند اما در دفاع از حرم زینب(س) جوانان این سرزمین بار دیگر روحیه ایرانی و اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: شهید سجاد امیری و شاهملکی در راه حفظ امنیت به شهادت رسیدند تا مردم در کمال آرامش بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و نباید وصیت‌نامه شهدا را فراموش کنیم و توصیه می‌کنیم جوانان وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنند زیرا این بزرگواران بهترین الگو برای نسل جوان هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی و صیاد شیرازی و دیگر شهدا در مکتب امام راحل(ره) تربیت شدند و اگر امروز تهدیدی علیه کشور وجود داشته باشد جوانان این سرزمین در میدان حاضر می‌شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از