پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-30 14:24 - شماره خبر : 9121 0
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

برپایی موکب‌های اربعین توسط دانشگاه آزاد کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی موکب‌های اربعین توسط دانشگاه آزاد کرمانشاه با همکاری دانشجویان خبر داد.

افشین غنی‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با همراهی و همکاری خود دانشجویان در ایام اربعین آماده خدمت‌رسانی به زائران است که در شهرهای کنکاور، کرمانشاه و خسروی در حال ارائه خدمت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مرکز آموزشی دانشگاه آزاد واحد کنگاور در ورودی این شهر آماده پذیرایی و اسکان زائران حضرت سیدالشهدا (ع) است که روزانه ۲ هزار پرس غذا را بین زوار توزیع می‌کند.

غنی‌زاده تصریح کرد: همچنین در شهر کرمانشاه دانشجویان کرمانشاهی با ایجاد یک موکب بسیار بزرگ و ویژه نسبت به ارائه خدمات پزشکی، رفاهی و اسکان اقدام می‌کنند و برای نخستین بار در خود دانشکده تربیت‌بدنی یک طبقه به آقایان و یک طبقه به بانوان برای اسکان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی یک افتخار برای مجموعه فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد محسوب می‌شود روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم بین مراجعه‌کنندگان توزیع می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مرز خسروی نیز یک موکب برپا و خدمات رفاهی شامل توزیع میوه، شیرینی، شربت، غذای گرم و خدمات دیگر به زائران ارائه می‌شود.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: در اربعین امسال که استان کرمانشاه افتخار دارد در مرز بین‌المللی خسروی میزبان زائران اربعین حسینی باشد دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به‌صورت فعال برای خدمت‌رسانی به زوار پای کار است تا بتواند زمینه رفاه زائران را فراهم کند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vbo5g
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار