حالت تاریک
معاون سپاه کرمانشاه مطرح کرد:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا در کرمانشاه

برپایی نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا در کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای هوا و فضا طی مهر ماه خبر داد.

 

سرهنگ سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: امسال در هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای هوا و فضا است و کرمانشاه چهارمین استان برگزار کننده این نمایشگاه است.

وی افزود: در نمایشگاه مذکور همه توانمندی‌های هوا و فضا به صورت عینی به نمایش گذاشته می‌شود و نمایشگاهی منحصر به فرد محسوب می‌شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای هوا و فضا گامی در راستای دو ماموریت امید آفرینی و خنثی کردن تبلیغات رسانه ای دشمن است که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده است.

سرهنگ بهشتی‌راد اذعان کرد: دشمن درصدد است امید را از جامعه ما بگیرد و با راه‌اندازی هجمه‌های تبلیغاتی اعلام کند که نظام جمهوری اسلامی ایران توانمندی ندارد و از اداره کشور ناتوان است.

وی با تاکید براینکه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای هوا و فضا می‌تواند فرمایشات رهبر انقلاب را به خوبی نمایش دهد، افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد که با انجام کار جهادی و انقلابی ما هم توانمندی‌های لازم را داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در مجموعه هوا و فضا با اعتماد به جوانان امیدآفرینی، ایجاد شده همچنین شاهد افزایش قدرت نظام با فعالیت جوانان در حوزه صنایع دفاعی هستیم.

به گفته سرهنگ بهشتی‌راد، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای هوا و فضا از پنجم تا بیستم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در پارک شاهد برپا است.

وی افزود: صبح‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده از اقشار مختلف برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای هوا و فضا دعوت می‌شود و عصرها از ساعت 15 تا 20 در این نمایشگاه میزبان عموم مردم هستیم تا گوشه‌ای از توانمندی‌های هوا و فضا در حوزه دفاعی به نمایش گذاشته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه مذکور موجب امیدآفرینی برای دوستان و نامیدی دشمنان است.

سرهنگ بهشتی‌راد با تقدیر از دستگاه‌های دست اندرکار در برگزاری نمایشگاه مذکور، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها قرار داریم هماهنگی‌های لازم از طریق مدیرکل آموزش و پرورش، روسای دانشگاه‌ها، بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و فرهنگیان برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان صورت گرفته است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از