حالت تاریک
مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد:

برگزاری دومین آیین تجلیل از کودکان افتخارآفرین کرمانشاهی

برگزاری دومین آیین تجلیل از کودکان افتخارآفرین کرمانشاهی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: دومین آیین تجلیل از کودکان افتخارآفرین کرمانشاهی با حضور استاندار برگزار می‌شود.

محمد خیاط‌زنجانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار سایر دستگاه‌های حوزه تعلیم و تربیت مشغول فعالیت است، اظهار داشت: آغاز هفته ملی کودک با تجدید میثاق با شهدای مربی کودکان در کرمانشاه برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه از پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه به‌عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده، افزود: به همین مناسبت کودکان و نوجوانان می‌توانند در این ایام با مراجعه به مراکز کانون در محلات و شهرستان‌ها به‌صورت رایگان به مدت یکسال عضو شوند.

 

وی گفت: طی این هفته محصولات کانون با ۲۰ درصد تخفیف در دو فروشگاه واقع در پارک معلم و دیگری در خیابان کارمندان جنب سینما فرهنگ به‌فروش می رسد.

 

خیاط‌زنجانی با اشاره به افتخارآفرینی ۲۸۳ نفر از کودکان و نوجوانان در سطح ملی و بین‌المللی طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: مراسم دومین آیین تجلیل از کودکان افتخارآفرین کرمانشاهی که در سطح ملی و بین‌المللی حائز مقام شده‌اند با حضور استاندار محترم برگزار می‌شود.

 

وی افزود: اگر بخواهیم آینده هر کشوری را تضمین کنیم باید به مسئله تربیت توجه ویژه‌ای داشته باشیم زیرا جهانیان ما را به‌عنوان یک جامعه اسلامی می‌شناسند و از این رو توجه به تربیت اسلامی بسیار مهم است.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تصریح کرد: اسلام نکات قابل توجه و ارزنده‌ای در حوزه تعلیم و تربیت کودکان دارد که باید با مطالعه و درک اصول بتوانیم در پیاده‌سازی آن بکوشیم.

 

وی با اشاره به اینکه طبیعتا تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: در سال‌های اخیر با تنظیم سند تحول در آموزش پرورش شاهد تدوین آثار، کتب و محصولات متنوعی در حوزه تربیت اسلامی بودیم.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از