حالت تاریک

برگزاری سومین جشنواره استانی اسوه در کرمانشاه

برگزاری سومین جشنواره استانی اسوه در کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری سومین جشنواره استانی اسوه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر سال جاری در کرمانشاه خبر داد.


معصومعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، سومین نمایشگاه و جشنواره سراسری اسوه در استان کرمانشاه به همت سازمان بسيج مساجد و محلات سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) برگزار ‌می‌شود.



رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، ورزشی در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.



وی گفت: وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره، علاوه بر انتقال تجربه، پایگاه‌های برتر استان‌ مورد ارزیابی قرار گیرند تا برترین‌ها انتخاب شوند.



محمدی افزود: بهره‌گیری از تجربیات موفق و طرح های بدیع و ابتکاری بسیج به‌عنوان الگو و اسوه در جهت پیش‌برد اهداف متعالی بسیج است که بعنوان محور اصلی در دستور کار برنامه‌های این جشنواره قرار دارد.


این مسئول با اشاره به اینکه بسیج در ایجاد یک نظام تربیتی و برقراری امنیت در جامعه نقش‌آفرین بوده افزود: پایگاه های مقاومت بسیج در تولید، اشتغال و سازندگی کشور هم موثر هستند.


وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه  از روز سه‌شنبه30 آبان ماه تا 2 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.

 

 رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه برترین‌های این غرفه‌ها به سطح کشوری معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز تعدادی از پایگاه‌های بسیج استان حائز رتبه برتر شدند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از