حالت تاریک

برگزاری نشست ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه

برگزاری نشست ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه

نشست ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه باسرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز طی جلسه‌ای با اعضا ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه در جریان روند اجرایی این رویداد قرار گرفت.


سامان آریان‌پور دبیر جشنواره تجسمی فجر کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی درباره روند برگزاری و نحوه انتخاب آثار، این جشنواره را مهمترین اتفاق هنری حوزه تجسمی در ایران نام برد و خواستار حمایت ادارات و ارگان‌های استان کرمانشاه از این رویداد شد.

آریا‌ن‌پور همچنین ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی فجر که هرساله به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می شود می‌تواند و باید به مأمن و خواستگاهی برای گرامیداشت و معرفی هنرمندان گمنام کرمانشاه تبدیل شود.


پوریا جلالی ضمن تقدیر از فعالیت دبیر و ستاد جشنواره برای حمایت‌های لازم از این رویداد قول مساعد داد و فجر را جشن ملی ملت ایران برشمرد که مستلزم توجه و برگزاری هرچه باشکوه‌تر است.


جلالی افزود: من خود را جزو بدنه هنر استان و خادم هنرمندان می‌دانم وظیفه اصلی من در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمت به هنر و هنرمندان کرمانشاهی است.

گفتنی است بخش تجسمی جشنواره فجر به نام تجسم هنر از تاریخ ۷ تا ۱۲ بهمن‌ماه با حضور هنرمندان کرمانشاهی در رشته‌های عکاسی، پوستر، نقاشی، مجسمه سازی، تصویرسازی، هنرهای مفهومی و داستان‌سرائی بصری در نگار خانه میرزا رضا کلهر و همزمان در سه شهرستان سنقر و کلیائی، جوانرود و سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از