پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-27 09:43 - شماره خبر : 9032 0
در آستانه کنگره شهدا انجام می‌شود:

برگزاری ویژه‌برنامه‌های بسیج پیشکسوتان در کرمانشاه

مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه گفت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های بسیج پیشکسوتان از جمله از اتفاقات بسیار خوب و ارزنده‌ای است که در ایام اربعین امام حسین (ع) رقم خواهد خورد.

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، بسیج پیشکسوتان یکی از فعال‌ترین اقشار سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است که برای اجرای برنامه‌ها همواره پیش‌رو بوده است.


مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه عنوان کرد: سلسله برنامه‌های بسیج پیش‌کسوتان شامل ختم قرآن، زیارت‌های نیابتی، برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، فتح قله‌های متعدد و...، است که هرکدام از این برنامه‌ها به نام و یاد شهدای گران‌قدر استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری ویژه‌برنامه‌های اربعین توسط بسیج پیش‌کسوتان خبر داد و گفت: برگزاری شب خاطره، سرود سراسری، حضور در فضای مجازی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و رونمایی از یک مستند ۲۰ دقیقه‌ای در بسیج پیش‌کسوتان از جمله از اتفاقات بسیار خوب و ارزنده‌ای است که در ایام اربعین امام حسین (ع) رقم خواهد خورد.

مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های قشر اصناف در راستای مقدمات برگزاری کنگره شهدا بیان کرد: احداث سقاخانه در سطح شهر و یادمان‌ها به یاد شهدا که طراحی آنها انجام شده و به مرحله اجرا رسیده است، چاپ عکس، چاپ کتاب، برپایی نمایشگاه ثابت و سیار و فضا‌سازی محیطی از جمله برنامه‌های خاص بسیج اصناف سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است.

اکبری در رابطه با نقش بسیج مهندسین عمران در کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه گفت: برگزاری یادواره شهدا، احصا مسائل با رنگ و بوی حوزه شهدای در تمام نقاط استان کرمانشاه، ارائه میز خدمت مهندسی به یاد شهدا و پیگیری مشکلات مردم و برنامه هر مهندس یک خدمت از جمله برنامه‌های بوده که در راستای کنگره ملی شهدا در حال برگزاری هستند.

مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه بسیج کارمندی نیز برپایی میزهای خدمت جهادی در مناطق کم‌برخوردار و محروم، برپایی میزهای خدمت جهادی و تخصصی در مراکز صنعتی با حضور مدیران و مسئولان را شاهد هستیم که به یاد و نام شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌شوند.

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: تجلیل از رزمندگان و ایثارگران حاضر در ادارات یکی از برنامه‌های شاخص بسیج ادارات است که به صورت مداوم در سطح استان کرمانشاه در حال انجام است.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eroDm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار