حالت تاریک
مدیر کل حوزه های علمیه استان کرمانشاه:

بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت بود

بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت بود

مدیر کل حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت و لشکر بین‌المللی جهان اسلام بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، موسوی صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هرسین، اظهار داشت: نسل جوان ما باید سیره و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند.

در ادامه محمدطیب صحرایی؛ استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در این ایام در سراسر کشور و خیلی از دوستداران تفکر انقلاب اسلامی در دنیا جمع می‌شوند و به یاد حاج قاسم مراسماتی دارند، اگر به این جمله مقام معظم رهبری توجه کنیم که حاج قاسم تنها یک شخص و یک مجاهد و یک دلاور میدان‌های جهاد نیست، بلکه به تعبیری یک مکتب و یک تفکر است، از یک نوع زندگی است.

استاندار کرمانشاه افزود: چنین برنامه‌هایی می‌تواند درس‌ها و آورده‌های زیادی داشته باشد، هر کدام از ما عزیزانی داریم که وقتی از دنیا می‌روند وظیفه خود می‌دانیم که یاد آن‌ها را گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما دور هم جمع می‌شویم و این برنامه‌ها را برگزار می‌کنیم برای خود ماست و شهدا به این برنامه‌ها نیازی ندارند بلکه به تعبیر امام خمینی (ره) شهدا در محضر خدا متنعم هستند و در جنات عدل الهی روزی خور هستند، در تفکر و تربیت اسلامی ما همگی به تفکری نیاز داریم که حاج قاسم نمونه بارز آن است.

صحرایی اظهار داشت: جامعه اسلامی در بحث وفای به عهد یا به عهد خود وفا کرده است یا منتظر وفای به عهد است، در مکتب حاج قاسم خدمت به خدا و خلق مدنظر است این روزها و گرامیداشت آن‌ها به این خاطر است که ما به آن‌ها نیاز داریم.

استاندار کرمانشاه افزود: خوش به حال حاج قاسم و یارانش که قولشان را عمل کردند و رفتند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین ایرانی؛ مدیر کل حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: هرسین قم دوم کشور و قم استان کرمانشاه است، وضعیت حجاب بانوان ما در هرسین در کل استان بی‌نظیر است و این نشان از عمق تقوا و تدین و غیرت مردان این دیار است.

مدیر کل حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه افزود: اگر این نظام زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) نباشد به آن غایت خود نرسیده است، بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت و لشکر بین المللی جهان اسلام بود.

وی تصریح کرد: دشمن خیال می‌کند با کشتن حاج قاسم همه چیز تمام می‌شود! امروز جهان پر شده از سربازان حاج قاسم این هنر حاج قاسم و کار بزرگ او بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از