حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

بهترین ابزار مقابله با دشمن جهاد تبیین است

بهترین ابزار مقابله با دشمن جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ابزارهای دشمن برای تبدیل امید به ناامیدی، گفت: بهترین ابزار مقابله با دشمن جهاد تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌اله جلیلیان صبح امروز یکشنبه در نشست تخصصی جهاد تبیین درخصوص انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو، با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر موضوع انتخابات، به بررسی و تبیین موضوع امیدسازی و امید سوزی که از محصولات ارزشمند ایمان و اعتقاد است، پرداخت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات موجود، سه عامل پرچم سرخ حسینی، پرچم سبز مهدوی و امیدواری است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان ابزارهای دشمن برای تبدیل امید به ناامیدی را شامل گرفتن ایمان مردم، تحریف حقایق، بن بست‌نمایی و اختلاف‌افکنی با استفاده از محور اقتصادی اعلام و عنوان کرد: بهترین ابزار مقابله با دشمن، جهاد تبیین است.

 

وی با بیان اینکه یکی از موارد جهاد تبیین امید آفرینی و بیان دستاوردها و خدمات است، دو راهکار بازنمایی واقعیات به شکل عینی و پاسخگویی به شبهات مردم را به‌منظور انجام جهاد تبیین مورد تاکید قرار داد.



حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان راهبرد دشمن را عدم حضور مردم پای صندوق رآی دانست و گفت: از دید رهبر انقلاب چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات کارگشا است.

 

وی عنوان کرد: اگر انتخابات سالم می‌خواهیم راهکار آن انتخاب اصلح است برهمین اساس چند راهکار اصلح‌گزینی عبارتند از مشورت با افراد اصلح و مورد اعتبار، شناخت سوابق نامزدها، شناخت خانواده آنها، شناخت موافقان و مخالفان نامزدها، دقت در مواضع و سابقه آنها و ارتباط آنها با اصحاب ثروت و مکنت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه آینده انقلاب روشن است، خاطرنشان کرد: هنر در این است که بتوانیم افراد بیشتری را پای صندوق‌های رأی بیاوریم زیرا حضور حداکثری افراد برای حفظ و اقتدار نظام ضروری است.

 

انتهای پیام/

بهترین ابزار مقابله با دشمن جهاد تبیین است
بهترین ابزار مقابله با دشمن جهاد تبیین است
بهترین ابزار مقابله با دشمن جهاد تبیین است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از